Vývojář vysvětluje, jak to bude s obtížností v Amnesia: The Bunker. Hráči by se neměli bát experimentovat
i Zdroj: Frictional Games
Novinka Vývojář vysvětluje, jak to bude s obtížností v Amnesia: The Bunker. Hráči by se neměli bát experimentovat

Vývojář vysvětluje, jak to bude s obtížností v Amnesia: The Bunker. Hráči by se neměli bát experimentovat

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

Studio Frictional Games necelý týden před vydáním Amnesia: The Bunker vydalo další video, v němž informuje o důležitých aspektech hry. Dozvěděli jsme se například, jak to bude s obtížností.

Reklama


  • Fredrik Olsson popovídal o důležitých aspektech Amnesia: The Bunker
  • Autoři se snažili zajistit vysokou míru znovuhratelnosti
  • Hráči by se neměli bát zkoušet nové věci
  • V den vydání budou připravené tři stupně obtížnosti, další možnosti dorazí později

Ve videu promluvil Fredrik Olsson, jenž dohlíží na práci kreativců. V první řadě zdůraznil, že by se hráči neměli bát experimentovat. Dostupné zdroje by si neměli zbytečně syslit na horší chvíle, lépe udělají, když je využijí ve svůj prospěch a zkusí se potvoře dostat na kobylku. Na druhou stranu - zbytečné plýtvání se rozhodně nevyplácí.

Následně potvrdil, že hra nabídne tři různé obtížnosti - jednoduchou, normální a těžkou. Na tu nejlehčí bude generátor pracovat nejdéle, jelikož nebude spotřebovávat tolik paliva. Hráči se mohou spolehnout na více surovin, příšera nebude tak agresivní a k dispozici bude více míst pro ukládání hry. 

Zvládnete uniknout před spáry krvežíznivé příšery? Na Steamu se objevila demoverze hororovky Amnesia: The Bunker
i Zdroj: Frictional Games

Zvládnete uniknout před spáry krvežíznivé příšery? Na Steamu se objevila demoverze hororovky Amnesia: The Bunker

Chystané pokračování série Amnesia sice bylo několikrát odloženo, nyní se ale zdá, že už se studio Frictional Games dostalo na cílovou rovinku. Jako důkaz může posloužit nově uvolněné demo.

V případě normální obtížnosti už se bude umírat o poznání častěji. V rámci těžké se pak očekává kreativní přístup. Autoři navíc plánují dodat další dva stupně. Shellshocked nabídne ještě vyšší obtížnost, k tomu bude k dispozici režim, v němž si jednotlivé prvky můžete nastavit dle libosti. 

Co se týče znovuhratelnosti, příšera nemá žádné skripty a bude dynamicky reagovat na hráčovy akce, jako je spouštění pastí nebo používání baterky. Dostupné předměty, kódy a psí známky jsou navíc při každém spuštěni rozmístěny zcela náhodně.

Amnesia: The Bunker vyjde 6. června na PC a konzolích Xbox One, PlayStation 4 a Xbox Series, přičemž rovnou zamíří do Game Passu. 


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama