Vývojář vysvětluje, jak to bude s obtížností v Amnesia: The Bunker. Hráči by se neměli bát experimentovat
Studio Frictional Games necelý týden před vydáním Amnesia: The Bunker vydalo další video, v němž informuje o důležitých aspektech hry. Dozvěděli jsme se například, jak to bude s obtížností.
- Fredrik Olsson popovídal o důležitých aspektech Amnesia: The Bunker
- Autoři se snažili zajistit vysokou míru znovuhratelnosti
- Hráči by se neměli bát zkoušet nové věci
- V den vydání budou připravené tři stupně obtížnosti, další možnosti dorazí později
Ve videu promluvil Fredrik Olsson, jenž dohlíží na práci kreativců. V první řadě zdůraznil, že by se hráči neměli bát experimentovat. Dostupné zdroje by si neměli zbytečně syslit na horší chvíle, lépe udělají, když je využijí ve svůj prospěch a zkusí se potvoře dostat na kobylku. Na druhou stranu - zbytečné plýtvání se rozhodně nevyplácí.
Následně potvrdil, že hra nabídne tři různé obtížnosti - jednoduchou, normální a těžkou. Na tu nejlehčí bude generátor pracovat nejdéle, jelikož nebude spotřebovávat tolik paliva. Hráči se mohou spolehnout na více surovin, příšera nebude tak agresivní a k dispozici bude více míst pro ukládání hry.
V případě normální obtížnosti už se bude umírat o poznání častěji. V rámci těžké se pak očekává kreativní přístup. Autoři navíc plánují dodat další dva stupně. Shellshocked nabídne ještě vyšší obtížnost, k tomu bude k dispozici režim, v němž si jednotlivé prvky můžete nastavit dle libosti.
Co se týče znovuhratelnosti, příšera nemá žádné skripty a bude dynamicky reagovat na hráčovy akce, jako je spouštění pastí nebo používání baterky. Dostupné předměty, kódy a psí známky jsou navíc při každém spuštěni rozmístěny zcela náhodně.
Amnesia: The Bunker vyjde 6. června na PC a konzolích Xbox One, PlayStation 4 a Xbox Series, přičemž rovnou zamíří do Game Passu.