Vývoj Baldur’s Gate 3 se neobešel bez crunche, přiznal šéf studia Larian
i Zdroj: Larian Studios
Baldur's Gate 3 Novinka Vývoj Baldur’s Gate 3 se neobešel bez crunche, přiznal šéf studia Larian

Vývoj Baldur’s Gate 3 se neobešel bez crunche, přiznal šéf studia Larian

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

27. 5. 2024 13:24 2

Swen Vincke uvedl, že se vývojáři během přípravy Baldur’s Gate 3 museli popasovat s přesčasy.

Reklama

  • Swen Vincke zmínil crunch při vývoji Baldur’s Gate 3 
  • Přesčasy jsou podle něj nevyhnutelné, pokud se tým snaží dokončit takto složitý projekt

Dotáhnout do konce velké herní projekty je pořádná dřina. Své o tom ví výkonný ředitel studia Larian, které v minulém roce odbavilo Baldur’s Gate 3. Nyní přiznává, že se vývojáři museli popasovat s přesčasy.

„Když se snažíte něco dokončit, vždy narazíte na trochu toho crunche. Zvlášť v případě, kdy je nutné spojit tolik složitých věcí,” uvedl Swen Vincke na konferenci Digital Dragons v Krakově. 

Jedním dechem ale dodal, že se studio poučilo ze situací, do nichž se dostávalo během vývoje minulých her, vývojáři se tedy vyhnuli extrémním přesčasům. Po osmé hodině večerní už podle něj v kancelářích většinou nikdo nezůstával, k práci o víkendech pak docházelo jen velmi zřídka. 

Vývojáře v tomto ohledu zřejmě zachránil také fakt, že vedení souhlasilo s vyškrtnutím části obsahu, který zahrnoval další mapy a některé společníky. Jedno je jisté – nadšení do vývoje videoher neztratili. Již nyní pomalu začínají mluvit o nadcházejících projektech, podrobnosti najdete v přiloženém článku.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama