![Vývoj Baldur’s Gate 3 se neobešel bez crunche, přiznal šéf studia Larian](https://storage.googleapis.com/hrej2-cz/media/images/fk6hgj44mpz88lj65783b6263606698150306.jpg)
Vývoj Baldur’s Gate 3 se neobešel bez crunche, přiznal šéf studia Larian
Swen Vincke uvedl, že se vývojáři během přípravy Baldur’s Gate 3 museli popasovat s přesčasy.
- Swen Vincke zmínil crunch při vývoji Baldur’s Gate 3
- Přesčasy jsou podle něj nevyhnutelné, pokud se tým snaží dokončit takto složitý projekt
Dotáhnout do konce velké herní projekty je pořádná dřina. Své o tom ví výkonný ředitel studia Larian, které v minulém roce odbavilo Baldur’s Gate 3. Nyní přiznává, že se vývojáři museli popasovat s přesčasy.
„Když se snažíte něco dokončit, vždy narazíte na trochu toho crunche. Zvlášť v případě, kdy je nutné spojit tolik složitých věcí,” uvedl Swen Vincke na konferenci Digital Dragons v Krakově.
Autoři Baldur’s Gate 3 promluvili o další hře. „Bude to naše vůbec nejlepší dílo,“ slibuje šéf studia
Studio Larian se již soustředí na další projekty. Autoři chtějí překonat sami sebe.
Jedním dechem ale dodal, že se studio poučilo ze situací, do nichž se dostávalo během vývoje minulých her, vývojáři se tedy vyhnuli extrémním přesčasům. Po osmé hodině večerní už podle něj v kancelářích většinou nikdo nezůstával, k práci o víkendech pak docházelo jen velmi zřídka.
Vývojáře v tomto ohledu zřejmě zachránil také fakt, že vedení souhlasilo s vyškrtnutím části obsahu, který zahrnoval další mapy a některé společníky. Jedno je jisté – nadšení do vývoje videoher neztratili. Již nyní pomalu začínají mluvit o nadcházejících projektech, podrobnosti najdete v přiloženém článku.