Autoři Baldur’s Gate 3 vysvětlují, v čem spočívá kouzlo předběžného přístupu
Také další hra z produkce studia Larian zřejmě vstoupí do vod předběžného přístupu. Autoři nyní vysvětlují, proč u této strategie zůstávají.
- Michael Douse promluvil o předběžném přístupu
- Pro autory je klíčový, jelikož umožňuje neustálý dialog s fanoušky, pro které hru připravují
- Je přesvědčen, že přirozeně snižuje riziko neúspěchu daného projektu
Studio Larian se s oblibou spoléhá na předběžný přístup, hry z vlastní produkce v tomto režimu testuje s pomocí oddané komunity hráčů, což se evidentně vyplácí. Není tedy divu, že v této strategii hodlá pokračovat.
K tématu se vyjádřil šéf vydavatelství Michael Douse v rozhovoru pro Game File. Studio zřejmě i během přípravy další hry půjde stejnou cestou. „Je to jediný způsob, jak to nyní udělat,“ řekl s tím, že si na této formě cení především nepřetržitého dialogu s hráči.
„Naše další věc, ať už to bude cokoli, se zřejmě také objeví v předběžném přístupu,“ potvrdil a dodal, že se tímto způsobem dá velmi jednoduše snížit riziko neúspěchu daného projektu. „Pokud nemáte předběžný přístup, pouštíte se do obrovské sázky na to, že je to dobré a lidem se to bude líbit. V předběžném přístupu to zjistíte velmi rychle.“
O další hře od studia Larian se zatím prakticky nic neví, je pravděpodobné, že o ní vývojáři ještě nějakou dobu nebudou mluvit. Už se ale nechali slyšet, že nepůjde o Divinity: Original Sin 3, také by se měla zásadně lišit od předchozích titulů.