Viktor Bocan popisuje změnu dynamiky soubojů v KCD II
Více zbraní v libovolné kombinaci a složitá obsluha pušek. Viktor Bocan popisuje novinky v souboji Kingdom Come: Deliverance II.
Třetí a závěrečný rozhovor ze série na webu Zing.cz poskytl Viktor Bocan z pozice design director. V rámci rozhovoru popsal změny v soubojovém systému, který bude přístupnější. Řeč došla také na kuše a pušky.
Jakou dynamiku přinesou do hry pušky?
Puška z roku 1403 samozřejmě není totéž, co dnešní puška. Tehdy začaly vznikat, protože to byly ultimátní zbraně. Lidé vynalézali čím dál tím silnější brnění, aby odolávala zbraním na blízko, a dělali větší a větší zbraně na blízko, aby prorazily ta brnění. A pak přišel Franta s puškou a všechny je zastřelil. Pak začali brnění sundávat a chodit nalehko ozbrojeni jenom puškami. Puška v KCD2 je takový první prototyp se všemi svými nevýhodami. Je náročné sehnat munici nebo ji vyrobit, což ve hře nějakým způsobem jde. Když dojde na lámání chleba, tak pušku velmi dlouho nabíjím, musím do ní sypat prach, ládovat kule, celé to ucpávat, pak to zapálit a pak to chvíli trvá, než zbraň vůbec vystřelí. Když se trefím, tak to stojí za to. Člověka to sundá i s koněm a společně dělají kotrmelce z kopce. Když minu, jsem v pytli, protože mám v ruce jen klacek. Nově se člověk může vybavit až čtyřmi zbraněmi v libovolné kombinaci, což přináší různé výhody. Můžu si třeba nabít pušku předem, nechat si ji na zádech a bojovat s mečem. Když už nepřítel nemůže a chci ho dokončit stylově, sundám pušku, ustřelím mu hlavu a mám radost, že to všechno dobře dopadlo.
Celý rozhovor si můžete přečíst už nyní na webu Zing. Případně v článku najdete i video.
Větší bitvy a obléhání hradů. Viktor Bocan mluví o nových zbraních i upraveném souboji v KCD II
Přinášíme třetí exkluzivní rozhovor.