Ve studiu People Can Fly se opět propouštělo. Došlo i na pozastavení projektu
Polská společnost People Can Fly zažívá krušné časy. Vlna propouštění se dotkla více jak 120 zaměstnanců.
- Polské studio People Can Fly čelí velké krizi
- Propouštění se dotkne více jak 120 zaměstnanců
- Došlo i na pozastavení projektu Victoria
- Důvodem je problematika spjatá s vlastním vydáváním her
- K těžké situaci se vyjádřil CEO studia, Sebastian Wojciechowski
Polské studio People Can Fly, které nám v minulosti přineslo například akční pecky Painkiller a Bulletstorm či looter shooter Outriders, čelí velké krizi. Před zimními svátky o práci přišlo velké množství zaměstnanců. K nezáviděníhodné situaci se prostřednictvím příspěvku na sociální platformě X vyjádřil CEO studia, Sebastian Wojciechowski.
„Dnes jsme učinili velmi obtížné rozhodnutí ohledně redukce naší strategie vlastního vydávání, a to tím, že pozastavujeme projekt Victoria, zmenšujeme náš tým pracující na projektu Bifrost a restrukturalizujeme některé podpůrné týmy v People Can Fly. Jsme hluboce zarmouceni skutečností, že tato situace znamená pozastavení spolupráce či rozloučení se s více než 120 talentovanými spolupracovníky a kolegy, jejichž přítomnost v našem týmu nám dělala radost."
„Tento krok se stal nezbytným, protože externí tlak trhu překročil naše prognózy. Trh videoher se stále vyvíjí a my se musíme přizpůsobit současné situaci. Posilujeme snahu o nové zakázky a zaměřujeme se na vývoj jediné nezávislé hry. Věříme v naše týmy, hry a jejich potenciál a zůstáváme maximálně odhodláni pokračovat v této cestě, ale plány musíme přizpůsobit našim finančním možnostem."
„Jsme hluboce vděční za přínos každého člena týmu zasaženého těmito změnami. Jejich talent a odhodlání pomohly formovat naši společnost a naše hry. Tyto změny jsou hluboce pociťovány námi všemi. Uznáváme, že se jedná o nesmírně náročný čas pro naše členy týmu, když se loučíme s cennými kolegy, kteří tolik přispěli. Zaměřujeme se na podporu těch, kterých se tato změna dotkla, a to poskytováním zdrojů a pomoci při zvládání těchto změn. Zároveň se zavazujeme pečovat o ty, kteří zůstávají a zvládají výzvy v podobě ztráty spolupracovníků a přátel. Naší prioritou je přistupovat k této chvíli se soucitem a zajistit, aby se náš tým cítil podporován, zatímco společně budujeme silnější budoucnost. V tomto těžkém okamžiku zůstává naše oddanost k dokonalosti a kreativitě stejně silná jako kdykoli předtím. Pro každého, kdo miluje to, co tvoříme – nevzdáme se našich snů," vyjádřil se v obsáhlém příspěvku CEO studia People Can Fly, Sebastian Wojciechowski.
Tajemná co-op akce Project Dagger od People Can Fly se po letech vývoje ruší
Studio People Can Fly, které stojí za hrami Bulletstorm nebo Gears of War: Judgement, po letech vývoje zrušilo kooperativní akční RPG Project Dagger.