Oznámení Ghost Recon Frontline hráče nenadchlo. Autoři slibují, že doručí unikátní zážitek
i Zdroj: Ubisoft
Novinka Oznámení Ghost Recon Frontline hráče nenadchlo. Autoři slibují, že doručí unikátní zážitek

Oznámení Ghost Recon Frontline hráče nenadchlo. Autoři slibují, že doručí unikátní zážitek

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

7. 10. 2021 13:13

Ubisoft po oznámení Ghost Recon Frontline znovu zdůrazňuje, že se hra zásadně liší od klasických zástupců v battle royale žánru. Autoři navíc slibují i tradičnější 9v9 režim.

Reklama

  • Ubisoft opakuje, že se Ghost Recon Frontline zásadně liší od jiných battle royale her
  • Autoři zdůrazňují, že jde v první řadě o taktickou akci, masivní PvP střílečku
  • Tomu by měly odpovídat i kosmetické prvky

Nutno říct, že oznámení další free-to-play akce fanoušky série Ghost Recon příliš nepotěšilo, stačí se ostatně podívat na trailer, který v drtivé většině ohodnotili palcem dolů. Očekávalo se, že Ubisoft vezme značku zpátky ke kořenům, místo toho se ale hodlá ponořit do vod battle royale.

K situaci se v rozhovoru pro Gamesradar vyjádřil ředitel značky - Stefan Marinescu. “Je velmi důležité porozumět tomu, čím se lišíme. Battle royale je žánr. To neznamená, že se od něj nějak významně vzdalujeme, ale v mnoha ohledech se lišíme. Vskutku se jedná o free-to-play, ale zároveň jde o taktickou akci, masivní PvP střílečku, a tak o ní chceme i mluvit. Je to náš osobní pohled na scénu masivních PvP stříleček, který se odehrává ve světě Ghost Recon.”

Marinescu dále tvrdí, že se od začátku snaží doručit jedinečný projekt, nechtějí přijít na trh s něčím, co už hráči několikrát viděli u konkurence. Důvěru se snaží získat tvrzením, že v týmu pracuje mnoho lidí, kteří střílečky milují. “Uvnitř týmu je hodně hráčů, všichni hrajeme střílečky. Sám jsem kdysi poloprofesionálně hrál Counter-Strike,” vysvětluje a dodává, že se snažili z vlastních zkušeností čerpat i při vývoji Frontline. 

Hra má navíc potenciál oslovit také hráče upřednostňující tradičnější režimy, Frontline totiž podle všeho nabídne také sekundární Control, v němž se proti sobě střetnou dva týmy o devíti hráčích. Marinescu také slibuje, že hra nebude obsahovat bláznivé kosmetické předměty, všechny prvky by měly být spíše realistické. Závěrem padlo ujištění, že v žádném případě nepodporují pay-to-win mechanismy.

Zda si nakonec Frontline najde své fanoušky, to ukáže až čas. O něco moudřejší budeme už za týden, kdy startuje první testovací fáze, do níž autoři přizvali hráče na PC.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama