Oznámení Ghost Recon Frontline hráče nenadchlo. Autoři slibují, že doručí unikátní zážitek
Ubisoft po oznámení Ghost Recon Frontline znovu zdůrazňuje, že se hra zásadně liší od klasických zástupců v battle royale žánru. Autoři navíc slibují i tradičnější 9v9 režim.
- Ubisoft opakuje, že se Ghost Recon Frontline zásadně liší od jiných battle royale her
- Autoři zdůrazňují, že jde v první řadě o taktickou akci, masivní PvP střílečku
- Tomu by měly odpovídat i kosmetické prvky
Nutno říct, že oznámení další free-to-play akce fanoušky série Ghost Recon příliš nepotěšilo, stačí se ostatně podívat na trailer, který v drtivé většině ohodnotili palcem dolů. Očekávalo se, že Ubisoft vezme značku zpátky ke kořenům, místo toho se ale hodlá ponořit do vod battle royale.
K situaci se v rozhovoru pro Gamesradar vyjádřil ředitel značky - Stefan Marinescu. “Je velmi důležité porozumět tomu, čím se lišíme. Battle royale je žánr. To neznamená, že se od něj nějak významně vzdalujeme, ale v mnoha ohledech se lišíme. Vskutku se jedná o free-to-play, ale zároveň jde o taktickou akci, masivní PvP střílečku, a tak o ní chceme i mluvit. Je to náš osobní pohled na scénu masivních PvP stříleček, který se odehrává ve světě Ghost Recon.”
Marinescu dále tvrdí, že se od začátku snaží doručit jedinečný projekt, nechtějí přijít na trh s něčím, co už hráči několikrát viděli u konkurence. Důvěru se snaží získat tvrzením, že v týmu pracuje mnoho lidí, kteří střílečky milují. “Uvnitř týmu je hodně hráčů, všichni hrajeme střílečky. Sám jsem kdysi poloprofesionálně hrál Counter-Strike,” vysvětluje a dodává, že se snažili z vlastních zkušeností čerpat i při vývoji Frontline.
Hra má navíc potenciál oslovit také hráče upřednostňující tradičnější režimy, Frontline totiž podle všeho nabídne také sekundární Control, v němž se proti sobě střetnou dva týmy o devíti hráčích. Marinescu také slibuje, že hra nebude obsahovat bláznivé kosmetické předměty, všechny prvky by měly být spíše realistické. Závěrem padlo ujištění, že v žádném případě nepodporují pay-to-win mechanismy.
Zda si nakonec Frontline najde své fanoušky, to ukáže až čas. O něco moudřejší budeme už za týden, kdy startuje první testovací fáze, do níž autoři přizvali hráče na PC.