Todd Howard vysvětluje, proč jsou hry od Bethesdy tak velké
Jedna z hlavních tváří Bethesdy mluví o své roli během vývoje jednotlivých her, které jsou někdy „nezodpovědně“ velké.
- Todd Howard prozradil, že se během vývoje her z produkce Bethesdy velmi málo škrtá
- Jde o jeden z důvodů, proč jsou až „nezodpovědně“ velké
Todd Howard v nedávném rozhovoru pro BAFTA promluvil o své práci výkonného producenta a ředitele vývoje her pod hlavičkou Bethesdy. Svou roli připodobnil k pozici filmového režiséra. „Spojujete všechny části od výtvarné stránky přes kinematografii až po technologie, které vytváří naši inženýři, aby tyto světy přivedli k životu.“
Samozřejmě nezapomněl zmínit ani práci lidí, kteří se starají o texty, přípravu úkolů či design úrovní. „Jsem v opravdu jedinečné pozici, kdy mohu spolupracovat s tolika úžasnými lidmi a spojit to všechno dohromady.“
Starfield: Shattered Space se připomíná vývojářským deníkem
Pouhé dva týdny nás dělí od vydání prvního příběhového rozšíření pro vesmírné RPG Starfield. Tvůrci se nyní ve vývojářském deníku rozpovídali o detailech.
Dalo by se očekávat, že se značná část práce vývojářů do konkrétní hry nikdy nedostane, jelikož je někdy potřeba upravit měřítko a vybrané pasáže, úkoly, lokace a další herní prvky odstranit. K tomu ale podle Howarda dochází jen zřídka. „V Bethesdě z našich her ve skutečnosti škrtáme jen velmi málo, a proto jsou tak nezodpovědně velké.“
Právě dnes vychází rozšíření Shattered Space pro Starfield. Více se dozvíte v přiloženém článku.