Telltale v problémech. Studio údajně propustilo většinu týmu, který pracuje na The Wolf Among Us 2
i Zdroj: Telltale Games
Wolf Among Us 2 Novinka Telltale v problémech. Studio údajně propustilo většinu týmu, který pracuje na The Wolf Among Us 2

Telltale v problémech. Studio údajně propustilo většinu týmu, který pracuje na The Wolf Among Us 2

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

Snižování stavů se bohužel týká také studia Telltale Games, v němž nyní vzniká pokračování The Wolf Among Us. Vývoj však i nadále pokračuje.

Reklama


  • Studio Telltale potvrdilo, že bylo nuceno propustit část zaměstnanců
  • Podle jednoho z bývalých vývojářů přišla o práci většina týmu, který pracoval na The Wolf Among Us 2

Na situaci jako první upozornil cinematic director Jonah Huang, kterého propouštění také zasáhlo. Z jeho výpovědi vyplývá, že o místo přišla větší část týmu. „Telltale většinu z nás propustilo začátkem září,” uvedl na sociální síti X. 

Následně uvedl, že se ke stavu vývoje The Wolf Among Us 2 nemůže vyjádřit, jelikož je vázán dohodou o mlčenlivosti. Prozradil ale, že se k Telltale přidal právě kvůli možnosti podílet se na pokračování, přičemž dodal, že byl tým na začátku velmi malý.

Telltale posiluje. Kupuje si vývojáře experimentální hry Erica, studio Flavourworks
i Zdroj: Telltale Games, Flavourworks (koláž)

Telltale posiluje. Kupuje si vývojáře experimentální hry Erica, studio Flavourworks

Vývojářské studio Telltale, které začalo vydávat adventuru založenou na seriálu Expanse, roste o nové zaměstnance. V rámci oznámení, které přinesly vybrané magazíny, vyšlo najevo, že si firma kupuje vlastní studio. Společnost získává novou akvizicí vývojářské studio Flavourworks, jež se dlouho specializuje na technologie pro filmové interaktivní příběhy a také tvořilo vlastní hru.

Vedení studia následně vše potvrdilo. „Vzhledem k současným podmínkám na trhu jsme bohužel museli nedávno propustit část našeho týmu,” uvedlo rovněž v příspěvku na sítí X. Došlo také na zmínku o The Wolf Among Us 2, hra podle všeho zůstává ve vývoji. Bližší detaily ale chybí.

Závěrem se sluší připomenout, že hra dle původního plánu měla vyjít letos, došlo ale k odkladu na příští rok, mimo jiné kvůli přechodu na Unreal Engine 5.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama