State of Decay 3 je stále v předprodukci. Undead Labs se několik let potýkalo se sexismem a problémy ve vedení
i Zdroj: Hrej.cz
State of Decay 3 Novinka State of Decay 3 je stále v předprodukci. Undead Labs se několik let potýkalo se sexismem a problémy ve vedení

State of Decay 3 je stále v předprodukci. Undead Labs se několik let potýkalo se sexismem a problémy ve vedení

Radek Raudenský

Radek Raudenský

4. 4. 2022 10:24

V herním průmyslu se zprávy o špatném vedení a problémy se sexuálním obtěžování objevují až příliš často. Asi největší drama způsobila společnost Activision Blizzard, tato situace ale panuje i v mnoha dalších, Microsoft nevyjímaje. Dle poslední zprávy magazínu Kotaku se totiž studio Undead Labs potýká s problémy okolo sexismu a špatného vedení.

Reklama

  • Zpráva webu Kotaku hovoří o problémech v Undead Labs
  • Studio zodpovědné za vývoj State of Decay 3 se potýkalo se sexismem a problémy ve vedení
  • Ještě v roce 2020 se hra nacházela v hluboké předprodukci
  • Do problémů nakonec vkročil Microsoft, který začal problémy řešit

Kotaku udělalo rozhovory s 12 bývalými i současnými vývojáři, přičemž jejich pocity jsou různorodé. Především se ale shodli na tom, že obrovskými problémy bylo vedení, které po odkoupení ze strany Microsoftu nebylo vůbec připravené na velikost projektu, které společnost vyžadovala. Ze studia, které by se dalo popsat spíše jako indie, měli vývojáři najednou masivní budget, na který nebyli zvyklí. Vedení celého projektu se ještě zhoršilo po odchodu Jeffa Strania, zakladatele studia, který najal neadekvátní náhradu.

V tu dobu se také rozšířil problém sexismu, ženy totiž začaly být přehlížené a ignorované. Celá kultura se velice změnila a vývojáři si začali stěžovat i na chování vysokých manažerů. Po celou dobu se nedařilo State of Decay 3 posunout kupředu, a to i v roce 2020, kdy byla hra oznámena. V tu dobu ani sami vývojáři nevěděli „co to vlastně je“ a hra se nacházela v rané předprodukci. Jelikož si ale Microsoft žádal trailery, byli vývojáři nuceni vytvořit alespoň vyrenderovaný snímek sloužící jako oznámení hry.

Když všechny problémy přišly v sobě, Microsoft musel zasáhnout. I z této zprávy vychází, že technologický gigant dává svým studiům skutečně obrovskou svobodu a nechává je řešit jak vývoj, tak problémy po svém. V Undead Labs to ale již nebylo možné. Microsoft vyhodil několik problémových lidí z vedení, najal více než 70 nových vývojářů a i sami zaměstnanci nyní potvrzují, že se situace mění k lepšímu.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama