Sifu předkládá ukázku nového nastavení obtížnosti. Student, Disciple i Master dorazí už příští týden
První větší update pro Sifu, jenž hru po měsících rozšíří o někým vítané, někým nevítané nastavení obtížnosti, vyjde 3. května. Autoři ze Sloclap, kteří na hře pracují, věnují celé video tomu, co každou obtížnost definuje a nakolik se hra za jejího užití mění. Otázkou však je: Je to opravdu potřeba?
- Studio Sloclap nabízí videoukázku trojice nastavení obtížností pro Sifu
- Update, jenž nové obtížnosti přidá, dorazí v úterý 3. května
- Dočkáme se zlehčení, ztížení i ponechání hry v její dosavadní podobě
Už nějakou dobu jsme věděli, že chystaný systém obtížnosti obsáhne celkem tři varianty. Každá z nich – Student, Disciple a Master – po řadě činí to, co byste u titulu podobného ražení čekali: hru buď zlehčí, ponechají stejnou, nebo ji ztíží. V konečném důsledku se Student liší tím, že zvýší hráčovo zdraví, zpomalí (d)efekt stárnutí a zeslabí nepřátele tím, že budou používat jednodušší komba a vycházet z horší umělé inteligence.
Druhou stranou škály, která už ze samé podstaty promlouvá hlavně k těm, kteří již hru dokončili, je obtížnost Master. Její obsah provádí to co nastavení Student jen v opačném směru. Nepřátele jsou agresivnější, využívají nečitelnějších pohybů a vaše celkové zdraví, coby hlavní zdroj, který vás zajímá, je výrazně redukováno.
Sifu láká na bonusový obsah. Příští týden se odemknou obtížnosti, do konce roku dorazí modifikátory a zcela nový herní režim
Povedená bojovka Sifu se pomalu připravuje na další obsah, který bude do hry proudit v průběhu celého letošního roku. Dorazí například slíbené obtížnosti a modifikátory hratelnosti.
Co se týče dalším změn, připomeňme též, že průběhem léta dorazí modifikátory soubojů, kdežto na podzim možnost pustit si části svého průchodu ze zpětného záznamu.