Sifu předkládá ukázku nového nastavení obtížnosti. Student, Disciple i Master dorazí už příští týden
První větší update pro Sifu, jenž hru po měsících rozšíří o někým vítané, někým nevítané nastavení obtížnosti, vyjde 3. května. Autoři ze Sloclap, kteří na hře pracují, věnují celé video tomu, co každou obtížnost definuje a nakolik se hra za jejího užití mění. Otázkou však je: Je to opravdu potřeba?
- Studio Sloclap nabízí videoukázku trojice nastavení obtížností pro Sifu
- Update, jenž nové obtížnosti přidá, dorazí v úterý 3. května
- Dočkáme se zlehčení, ztížení i ponechání hry v její dosavadní podobě
Už nějakou dobu jsme věděli, že chystaný systém obtížnosti obsáhne celkem tři varianty. Každá z nich – Student, Disciple a Master – po řadě činí to, co byste u titulu podobného ražení čekali: hru buď zlehčí, ponechají stejnou, nebo ji ztíží. V konečném důsledku se Student liší tím, že zvýší hráčovo zdraví, zpomalí (d)efekt stárnutí a zeslabí nepřátele tím, že budou používat jednodušší komba a vycházet z horší umělé inteligence.
Druhou stranou škály, která už ze samé podstaty promlouvá hlavně k těm, kteří již hru dokončili, je obtížnost Master. Její obsah provádí to co nastavení Student jen v opačném směru. Nepřátele jsou agresivnější, využívají nečitelnějších pohybů a vaše celkové zdraví, coby hlavní zdroj, který vás zajímá, je výrazně redukováno.
Co se týče dalším změn, připomeňme též, že průběhem léta dorazí modifikátory soubojů, kdežto na podzim možnost pustit si části svého průchodu ze zpětného záznamu.