Sifu hlásí milion prodaných kopií. Vývojáři prozradili, kolik hráčů porazilo posledního bosse
i Zdroj: Sloclap
Sifu Novinka Sifu hlásí milion prodaných kopií. Vývojáři prozradili, kolik hráčů porazilo posledního bosse

Sifu hlásí milion prodaných kopií. Vývojáři prozradili, kolik hráčů porazilo posledního bosse

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

Studio Sloclap nedávno naservírovalo povedenou bojovku Sifu, která zatím patří mezi to nejlepší, co během letošního roku vyšlo. A to se samozřejmě odráží v počtu prodaných kopií, dle autorů už jich je více než milion.

Reklama


  • Sifu dosáhlo na milion prodaných kopií
  • Autoři při této příležitosti nabídli další trailer a zajímavá čísla
  • Druhá úroveň byla dokončena ve 45 % případů
  • Posledního bosse porazilo přes 150 tisíc hráčů

Vývojáři se rozhodli, že důležitý milník oslaví krátkým trailerem, v němž se chlubí hodnocením od kritiků. Hra sbírala osmičky, devítky, sem tam padla i nejvyšší známka. Potěšen byl i Zdeněk, který u nás udělil devět bodů. O Sifu popovídal také v hPodu číslo 836, který vyjde zítra večer.

Recenze Sifu, originální bojovky, která mě málem položila na lopatky
i Zdroj: Hrej.cz

Recenze Sifu, originální bojovky, která mě málem položila na lopatky

Brzy to bude už rok, co jsem si u recenzování Returnal liboval, jak osvěžující je hrát roguelike hru, která využívá moderní 3D grafiku. Je pravdou, že vizuální stránka Sifu asi nerozvíří debaty o nejlépe vypadající hře roku, podobnost s dílem studia Housemarque je ale schovaná jinde. Síla obou her totiž tkví v kombinaci žánru a jeho provedení. Zatímco Returnal přinesl nekompromisní prvek návratu na začátek v případě smrti do AAA akční střílečky z pohledu třetí osoby, Sifu servíruje hráčům první roguelike 3D bojovku. A už jen kvůli této premise rozhodně stojí za pozornost.

V recenzi mimo jiné zmínil překvapivě vysokou náročnost, poukázal třeba na trable v soubojích s bossy a připojil odhad, že valná většina hráčů neuvidí závěrečné titulky. Díky statistikám od vývojářů nyní víme, že finálního bosse pokořilo přes 150 tisíc lidí, což ve výsledku není tak špatné, už jen vzhledem k tomu, že druhá úroveň byla dokončena ve 45 % případů.

Pokud vás snad příliš vysoká náročnost odrazuje, můžete si počkat na květnový update, s nímž se objeví možnost snížit obtížnost. Zároveň se chystá i česká lokalizace ve formě titulků. Sifu je k dispozici na PC a na konzolích PlayStation 4 a PlayStation 5.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama