Zpět na článek

Diskuze: Recenze Sifu, originální bojovky, která mě málem položila na lopatky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
17. 2. 2022 13:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ACh Synku, Synku (Ondřeji), co ty na to ?

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
17. 2. 2022 12:45 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak hra dopadá ve srovnání se špičkama žánru ? Tím myslím PLATINUM GAMES, nebo CAPCOM, FROM a jejich SPLIT-SECOND akce NIER, MGS: REVENGEANCE, SEKIRO či JAPONSKEJ DEVIL MAY CRY. Pomiňme délku hry, jde čistě o souboje.

V tomhle oboru věřím pouze japoncům a trochu mě udivuje, že většina z těchto her měla horší hodnocení než SIFU. Nevěřím, že by to bylo tak dobrý a videa vypadají nepřesvědčivě.

V recenzi nejasně působí vysvětlení "představte si klasický STREET FIGHTER V nebo TEKKEN anebo sérii BATMAN s nímž má podobné ovládání".

To jsou zcela odlišné hry. Zatímco v TEKKENNu se musíte naučit chvaty VČETNĚ JEJICH DOSAHU, u BATMANA máte silný/slabý útok a hra volí DOSAH CHVATŮ dle momentální situace a rozmístění soupeřů. Nedělá to DEVIL MAY CRY, nedělá to MGS REVENGEANCE, nedělá to SEKIRO, s nímž bych srovnával asi nejvíc. Je to taková úlitba, aby to bylo hezký na pohled, nicméně SKILL pro naučení BATMANA měsíc max. SKILL pro naučení TEKKENU či STREET FIGHTERU 10 let+. Hraju SFIV 12 let a řekl bych, že jsem oproti prvním 500ti hráčům lehce nadprůměrný.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
26. 2. 2022 15:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr NN @Ocelotr NN S Platinum a DMC bych nesrovnával vůbec, to jsou odlišné hry. Se SF a Tekken to má taky společného vcelku málo, jsou tam nějaká komba k naučení, ale to je tak vše.

Podle mě je to takové kung-fu Sekiro + Sleeping Dogs + originální prvky. Ze Sekira to bere krytí a systém stability, ale není to čistě 1:1, jsou tam doplňky jako uhýbání dolním a horním útokům apod. Ze Sleeping Dogs zbraně, komba, kontextuální dorážečky (potom co nepříteli dojde jeho stabilita) a systém útočení a zaměřování nepřátel.

Co se týče kvality, tak soubojům nemám moc co vytknout, všechno funguje dobře, a jednotlivé souboje jsou dobře designované na prověření schopností hráče. Osobně moje problémy se hrou jsou s roguelite částí, ne s combatem.

Reklama
Reklama