Rozhovor s kreativním ředitelem Roll7 Paulem Rabbittem o Rollerdrome
i Zdroj: Roll7 / Sony Interactive Entertainment
Článek Rozhovor s kreativním ředitelem Roll7 Paulem Rabbittem o Rollerdrome

Rozhovor s kreativním ředitelem Roll7 Paulem Rabbittem o Rollerdrome

Radek Raudenský

Radek Raudenský

22. 8. 2022 13:30

Společně s recenzí Rollerdrome jsme taktéž dostali možnost vyzpovídat Paula Rabbitta, kreativního ředitele studia Roll7 i krvavého titulu Rollerdrome. Zeptali jsme se ho tak především na to, jak došlo k nápadu vytvořit hru o střílení, ježdění na bruslích a tvoření triků.

Reklama

Hrej.cz: Minulý rok v červnu jsem měl rozhovor se Simonem Bennettem o OlliOlli World, úžasné, barevné hře o bruslení. Bylo skvělé slyšet o celkově pozitivním tématu hry a radosti z vášnivé jízdy. Rollerdrome se zdá být přesným opakem. Jak jste přišli na myšlenku krvavé podívané?

Paul Rabbitte: Téměř každý aspekt Rollerdrome byl vytvořen optikou sci-fi filmů ze 70. let. Mnoho z těchto filmů se zabývá tématy korporátní kontroly a vládního dohledu – takže mi přišlo vhodné, aby tato hra byla o televizním krvavém sportu.

Hrej.cz: Pracuje na Rollerdrome stejný tým jako na OlliOlli? V obou případech se mi zdá pohyb velice podobný.

Paul Rabbitte: Ne, jsou to dva různé týmy (ačkoli někteří lidé pracovali na obou), ale sdíleli jsme určité technologie a obecnou filozofii týkající se flow hry, zaměření a mechanismů ve hře. Takže to, že vidíte nějaké podobnosti, rozhodně dává smysl!

Hrej.cz: Mezi úrovněmi je zřetelný příběh. Na jaké téma jste mířili? Je to dystopické, jako Hunger Games?

Paul Rabbitte: Jo, je to korporace, která hanebným způsobem využívá nadšení z tohoto krvavého sportu, Rollerdrome, k odvrácení pozornosti od jiných věcí, které mohou být v pozadí... Nechci prozrazovat příliš mnoho, ale dystopické téma prostupuje celým vyprávění. Pokud je to něco, co vás zajímá, můžete se v jednotlivých scénách ponořit ještě více do detailů.

Hrej.cz: Podobně jako v OlliOlli nabízí i Rollerdrome výzvy. Tentokrát je ale nutné tyto „úkoly“ splnit, abychom mohli postoupit dále v příběhu. Proč jste se rozhodli k tomu typu progressu?

Paul Rabbitte: V Rollerdrome mají výzvy dva účely. Jednak učí hráče mechanismy např. wallriding. Za druhé, učí hráče kombinovat mechanismy, jako wallriding při zabíjení. S pomocí těchto výzev budou hráči nastaveni tak, aby stylově přijali požadavky budoucích úrovní. Ale také doufáme, že výzvy pomohou podnítit představivost a že hráči najdou nové jedinečné způsoby, jak hrát s nástroji, které je výzvy naučily.

Hrej.cz: Rollerdrome bylo oznámen na PlayStation State of Play. Jak jste se spojili s PlayStationem? A jaký je to pocit být jedním z vystavovaných titulů?

Paul Rabbitte: PlayStation je úžasný a podporující – po celou dobu, co jsme spolu pracovali, nám opravdu pomáhali. Vidět Rollerdrome na State of Play bylo neuvěřitelné, zejména proto, že byl zobrazen s několika opravdu obrovskými hrami – je to čest, opravdu je.


Rozhovor sice vznikl ještě před vydáním recenze, ale i po jejím vydání stále platí. Pokud si chcete přečíst naše dojmy z plné verze krvavého Rollerdrome, můžete tak učinit níže.

Recenze Rollerdrome, dynamické střílečky s líným koncem
i Zdroj: Roll7

Recenze Rollerdrome, dynamické střílečky s líným koncem

16. 8. 2022 15:00

Budoucnost lidstva, tak jak si jí představují kreativci, může být všelijaká. V některých případech se mluví o přelomových…

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama