RGG Studio odmítá měnit Like a Dragon pro Západ
Ryu Ga Gotoku jasně říká, že Like a Dragon zůstane věrná svým kořenům. Studio nemá v plánu přizpůsobovat sérii západnímu publiku a chce dál tvořit hry podle vlastní identity.
- RGG Studio v rozhovoru odmítlo měnit svou tvorbu kvůli západnímu publiku
- Tvůrci tvrdí, že Like a Dragon by mimo japonské prostředí ztratila vlastní identitu
- Studio chce dál šířit sérii globálně, ale bez ústupků či změn filozofie
Ryu Ga Gotoku Studio má jasno: Like a Dragon se kvůli západnímu publiku měnit nebude. V novém rozhovoru se zástupci studia otevřeně vyjádřili k tomu, jak vnímají současný úspěch série mimo Japonsko. Podle výkonného producenta Masajošiho Jokojamy by přizpůsobování hry pro Západ nedávalo smysl – pokud by měli tvořit tituly se zahraničním hrdinou nebo v cizím prostředí, už by to podle něj nebyla pravá Like a Dragon.
Do Dave the Diver připlouvá Ičiban z Like a Dragon
Ičiban se místo honu na mafii zaměří na průzkum hlubokého oceánu.
Jokojama zdůraznil, že úkolem RGG není honit trendy, ale vytvářet hry, které jsou věrné jejich vlastní identitě, a tu postupně představovat celému světu. Jakmile by studio začalo ustupovat očekáváním jiných trhů, podle něj by rovnou mohlo „rozpustit tým a dělat něco úplně jiného“.