Retribution Engine - vývoj ukončen
Andrew Gardner nečekaně ukončil vývoj enginu Retribution, určeného pro vývoj first-person stříleček. Na tom by nebylo nic až tak zajímavého, kdyby nešlo o zavedený projekt, kterému se Andrew věnoval celých osm let. V enginu byly vytvořeny dvě nadprůměrně hodnocené freewarové hry (Corridors of Power a Sinister) a množství fandovských map. Právě fanoušky, respektive jejich nepočetnost, Andrew ve stručném shrnutí historie projektu označil za hlavní zdroj deziluze. S takovými ambicemi se svou jednoduchou grafikou a zaměřením na singleplayer v konkurenci titulů jako Cube a Alien Arena neměl šanci uspět. I tyto hry ale Retribution Engine v některých oblastech předčil - kromě již zmíněného singleplayeru především snadnou modifikovatelností pomocí sady vlastních editorů.
V současnosti je na stránkách APG Software k dispozici pouze osmnáctimegové osekané demo hry. Doufejme, že se co nejdříve Andrewovi podaří zajistit lepší hosting, aby mohl poskytnout plnou verzi hry a archiv map.