Respawn vysvětluje, jak dokázal tak rychle vyvinout Star Wars Jedi: Survivor. Prostě se nebál škrtat a krotit ambice
i Zdroj: Star Wars
Star Wars Jedi: Survivor Novinka Respawn vysvětluje, jak dokázal tak rychle vyvinout Star Wars Jedi: Survivor. Prostě se nebál škrtat a krotit ambice

Respawn vysvětluje, jak dokázal tak rychle vyvinout Star Wars Jedi: Survivor. Prostě se nebál škrtat a krotit ambice

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

28. 4. 2023 10:57

Právě dnes vychází pokračování akčního titulu Star Wars Jedi s podtitulem Survivor. Od prvního dílu ho přitom dělí jen zhruba tři a půl roku, což je v dnešní době u AAA produkce nezvykle krátká doba. Ředitel vývoje Stig Asmussen v rozhovoru pro agenturu Bloomberg vysvětlil, že za tím stojí především nekompromisní přístup studia Respawn.

Reklama

  • Respawn poodhalil tajemství za rychlým vývojem Star Wars Jedi: Survivor
  • Nebál se škrtů, střízlivých ambicí a od začátku citlivě pracoval s prací z domova

Za naprosto zásadní prvek ve vývoji označuje to, že se studio nebálo případně nefunkční nebo příliš složité prvky nemilosrdně vyškrtnout a ulehčit tak celému procesu. Podle jeho slov sice tým měl ambice, aby hru posouval kupředu, zároveň se ale nikdy nechtěl dostat do slepé uličky. Hlavní filozofie údajně zní “Je v pořádku chybovat, ale je potřeba chybovat rychle a chybovat co nejdříve”.

Asmussen také vysvětluje, že bylo v zásadě výhodou načasování začátku vývoje na konec roku 2019. Ten totiž tolik nepostihl příchod pandemie Covid-19 a studio se mohlo ještě v úvodních fázích konceptů jednoduše přizpůsobit komplikovanějším podmínkám práce z domova. Na Zoomu tak údajně probíhaly týdenní diskuze, do kterých mohl přispět úplně kdokoliv a vyjádřit jakoukoliv myšlenku. Za největší překážku označuje ředitel vývoje nutnost naučit se efektivně komunikovat i pomocí textu (přes profesní platformu Slack), protože se v takových zprávách často ztrácí třeba emoční zabarvení sdělení.

V souvislosti s tím pak společnost Electronic Arts maximálně podporovala práci z domova a dosud nevyžaduje návrat do kanceláří. Home office, zdá se, pro EA funguje.

Hře se podle prvních reakcí nevyhly technické potíže, jinak jde ale o oceňovaný titul, který má potenciál stát se velkým komerčním hitem.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama