Podle prvních zpráv má Star Wars Jedi: Survivor na počítačích zásadní technické problémy
Už za pár hodin se první hráči vydají do daleké, předaleké galaxie na další setkání s Jediem Calem Kestissem v Star Wars Jedi: Survivor. Obzvlášť majitelé počítačů by se ale měli obrnit trpělivostí. Podle recenzentů PC verze je totiž hra ve velmi špatném, možná až alarmujícím technickém stavu.
- Recenze PC verze Star Wars Jedi: Survivor si stěžují na vážné technické problémy
- Hra je zřejmě špatně optimalizovaná a běží mizerně i na velmi výkonném hardwaru
Někteří jdou až tak daleko, že v době vydání hru na počítač vůbec nedoporučují kupovat. Úplně optimální není dle všeho ani běh na konzolích, kde dochází k výkyvům snímkové frekvence. Na PC hardwaru je ale tento problém ještě markantnější.
Údajně ani velmi moderní a drahý hardware nedokáže hru udržet na optimálních 60 snímcích za sekundu a reálnější je hladina 40 FPS. K tomu je ale nutné přičíst pravidelné propady frameratu až na v podstatě nehratelné hodnoty například v momentech, kdy hlavní hrdina prochází do jiné místnosti nebo při cutscénách. Ty navíc má trápit přerušovaný, zasekávaný nebo vzájemně se překrývající dabing.
Konkrétně PCGamer (díky Kotaku) měl v otevřených lokacích dosáhnout 35 snímků za sekundu na sestavě s i9-9900KS, 32 GB RAM a RTX 2080 Super. V uzavřených lokacích ale přitom hra běží na téměř trojnásobné snímkové frekvenci. Navíc můžeme připomenout, že hra zabere na pevném disku zhruba 155 gigabajtů volného místa, což je požadavek, který hráči kritizovali ještě před vydáním prvních recenzí.
Tak jako tak se zdá, že jde sice o velmi kvalitní, ale technicky zatím ne úplně dotaženou záležitost, kterou si především hráči na počítačích užijí jen s komprimisy. Za poslední dobu jde o druhý podobný případ, katastrofálně v době launche běžela také PC verze The Last of Us: Part I.