Ředitel Unity se omlouvá za své neuctivé vyjádření vůči indie vývojářům
Minulý týden jsme vás informovali o komentáři Johna Riccitiella, ředitele společnosti Unity, který se velice nelichotivě vyjádřil o vývojářích, kteří během počátku vývoje hry nepřemýšlí o monetizaci. Toto vyjádření se pochopitelně nesetkalo s příliš pozitivním přijetí, za což se nyní Riccitiello omlouvá.
- Ředitel Unity minulý týden urazil indie vývojáře, kteří neuvažují o monetizaci
- Nyní se za své vyjádření omlouvá a vysvětluje svůj myšlenkový pochod
Na svém Twitter účtu sdílel krátkou zprávu mířenou ke všem, kterých se věta dotkla. „Clickbait. Vytržené z kontextu. Velice se omlouvám, pokud se mé vyjádření někoho dotklo. Miluju lidi, kteří tvoří hry. Jsou kreativní a dělají těžkou práci.“
Na to následovalo delší popis, který začíná omluvou, a pokračuje vysvětlením toho, co se za sprostým vyjádřením skrývalo. Riccitiello prý chtěl říct, že vývojáři mají nebo mohou mít k dispozici lepší nástroje k tomu, jak hru přizpůsobit na základě zpětné vazby ještě v rané fázi vývoje. „Kdybych lépe volil slova, mohl sem říct pouze toto… Ale tak už to je. Spousta slov. A věta, kterou bych nejraději nikdy řekl,“ zpytuje Riccitiello svědomí. Fanoušci mu očividně dokázali prominout, stále se ale odvolávají na oznámenou akvizici IronSource, která je pro mnohé stále trnem v oku.