Zpět na článek

Diskuze: Reakce Bethesdy na kritiku Fallout 4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

HALL147
HALL147
Level 1 Level 1
23. 8. 2015 00:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Jestli máš možnost tak si zahraj New Vegas. Měl jsem to samé, ale F3 jsem nedohrál. Pak jsem se dostal k NV a mám nahráno asi 300 hodin (bez modifikací by to bylo méně) a furt mě to baví. F:NV je podle mě lepší než F3 .

HumanDeath
HumanDeath
Level 1 Level 1
22. 8. 2015 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Jako přikláním se k tobě, Dark Souls se mi opravdu nelíbí. Málokdy přestanu hrát hru kvůli grafice a Dark Souls mě uplně odradil, ačkoliv je to vskutku výtečná záležitost, mě si nakonec nezískal. Kdybych ho nehrál u kamaráda, co je do těhlech her fanatik a koupil si ho, tak to určitě dohraju, a třeba bych mu i propadl, ale při zkušební mě nezaujal.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
22. 8. 2015 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HumanDeath: Parádně? Tím myslíš ty hranaté ksichty, rozbité stíny, otřesné světlo, nechutné textury a příšerné animace?

Ve stejném roce vyšly hry jako Uncharted 3, Arkham City, Battlefield 3, Dark Souls, Zaklínač 2 nebo Crysis 2, které jsou všechny graficky někde jinde.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
22. 8. 2015 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Promo16: Nechápu proč jsi čekal nějakou revoluci. Open-world hry od Bethesdy nikdy nevynikaly grafikou (nebo aspoň od Oblivionu)...

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
22. 8. 2015 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Takže se rozhoduješ, jestli hru koupíš, podle grafiky?

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
21. 8. 2015 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HumanDeath: Teď jsem na internetu slyšel ještě takovej názor: když v traileru ukážou nějakou hru s nabušenou grafikou, kterou vyrendovali na nějakejch supermašinách (watchdogs, witcher 3) a pak to najednou lidi hrajou a zjistěj, že jim to na ultra hyper high prostě nejede plynule a musej s detailama dolů a vypadá to hnusněji než v traileru...a nebo ještě mnohem horší situace na takových těch plastových krabičkách (sory konzolisti :) ), kde je nastavení v podstatě fixní a prostě to vypadá hnusně a ne jako na supermašinách co renderují x-násobněji lépe...tak jsou najednou zklamaní a začnou hanit hru po vydání. To co ukázali prostě a jednoduše vypadá skutečně - reálně a tuším, že přesně tak se to i bude hrát.

HumanDeath
HumanDeath
Level 1 Level 1
21. 8. 2015 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@omatousek: souhlas, hlavně s Watch Dogs, který mě nakonec doslova uchvátili (zejména po stažení toho grafickýho módu) :-)

@Wizard: Nečekal jsem, že tady mezi těmi rozhořčenými uživateli narazím na někoho, kdo má podobný názor jako já. Chtěl jsem psát svůj komentář, ale celkem si vystihl to co jsem chtěl napsat za sebe, takže díky :-)

Fallout 4 bude pecka, o tom žádná, a už se těším, jak v něm zase prožiju stovky hodin...Bethesdu mám rád a určitě nemá smysl jí hanit, protože svoje postavení si vybudovala a na výsluní se hřeje zaslouženě.

tank_george
tank_george
Level 1 Level 1
21. 8. 2015 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co by říkal, kdyby neměli monopol na kultovní značku a jiné konkurenční studio by paralelně pracovalo na graficky atraktivnějším Falloutu? Líní retardi to jsou, obzvláště všichni na míle daleko od praso-bug-thesdy - zdravím sérii TES.

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
21. 8. 2015 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele grafika bude to poslední co vás bude trápit. Pokud ta hra bude natolik herně-mechanicky propracovaná, jak to vypadalo na první pohled a dotáhnou pár doočíbyjících odprezentovaných nesmyslů do nějakého solidního stavu, tak vás enormní svět vtáhne natolik, že nebudete mít čas řešit, že tady to stéblo zmutované kytky má jenom čtyři shadery a ne šest... až se bude měnit generace a bethesda přijde s novým enginem, hry zas budou vypadat jinak, ale fakt spíš záleží na tom, jaký bude obsah, než jaký je engine...Když už, tak mi spíš vadí přechod mezi interiérem a exteriérem, který není plynulý ale je přes loading ;)

Vzpomeňte na fallout 1 a 2... dvojka měla úplně ty samé kulisy (krom pár nových) a jen byly dopilované herní mechanismy ad maximum, krom toho ale ten samý engine a to samé co jednička. Ale ten obsah! čtyřnásobná nálož lokací a obsahu, co se dal prozkoumat, zažít, odvyprávět, vstřebat...

nechme si tedy znepokojení na části, na kterých skutečně záleží.: tzn.: samotnou hratelnost. (tam se může pokazit nejvíc)

...ale jinak je fakt, že bethesda už by pomalu mohla začít kutit nějaký nový propracovaný engine,...nejdříve na něj naroubovat nějaký komornější titul a pořádně jej otestovat a pak na něm vyrobit novou generaci svých tažných koní (tzn.: nová IP na zbrusu novém enginu (nejspíš něco založeného na dx12), otestovat jak vše běží a pak hned přijít s TES VI a Fallout 5)

bares69
bares69
Level 1 Level 1
21. 8. 2015 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bodejť by je něco trápilo, když se během prvních pár dnů po E3 hra "vyprodala" :))

HumanDeath
HumanDeath
Level 1 Level 1
22. 8. 2015 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Z tebou zmíněných her jsem hrál vše krom zaklínače a Uncharted 3. Například Dark Souls se mi po grafický stránce nelíbily jako Skyrim. Hranatých ksichtů jsem si nevšiml, rozbité stíny si nepamatuji, takže jsou asi už opraveny a animace nejsou vizitkou hry, to je skutečnost. Ale jako celek působí hra výjimečně. Beze sporu. Jak jinak by si mohla obhájit svůj nynější status? Lidi ji berou za legendární a i přes grafické nedostatky ji pořád považuji za "krásnou". Má svůj styl....No ale každému se líbí něco jiného a všichni máme měřítka kritiky nastavená jinak. Souhlasím, že z technického hlediska by mohla Skyrim porazit kdejaká hra, stačí se mrknout na rok 2007 a Crysis, ale Skyrim se mi pořád líbí, mám v něm odehráno asi 480 hodin, před chvílí jsem ho vypnul a i když jedu většinu dnešních her na max detaily, stále se k němu rád vracím a užívám si i tu grafickou stránku hry. řekl bych, že je to osobitě zpracovaný titul.

HumanDeath
HumanDeath
Level 1 Level 1
22. 8. 2015 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: První pohled na pustinu ve Fallout 3 byl úchvatný, taky jsem na to zíral a byl strašně nadšenej, jak to zapůsobilo! V New Vegas to bylo chudší, páč poušť asi nemá zase tolik šancí jak okouzlit, nicméně ve Fallout 4 nás asi taky čeká nějaká krásná scenérie při výlezu z Vaultu :-)

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
21. 8. 2015 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wizard: Spíš je problém, že ani na Ultra to nevypadá tak, jak to prezentovali...

Valvetro
Valvetro
Level 1 Level 1
21. 8. 2015 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak jsem nepochopil, kde se vlastně ten odpor ke grafice vzal. Podle mě to vypadá docela slušně. Pravda, některé detaily vypadají mírně zastarale, ale nic, za co by se měla hra stydět, obzvlášť, bude-li našlapaná možnostmi. Existuje spousta jiných her oslavovaných do výšin, které vypadají podstatně hůř. Na dnešní dobu bych řekl, že je to takový průměr, nic extra, ale určitě ne nic hnusného. Možná ten pes vypadá trochu uměle.

chrisjurco1@gmail.com
chrisjurco1@gmail.com
Level 1 Level 1
21. 8. 2015 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jediné, čo mi na grafike Fallout 4 príde na "poblití" sú modely postáv. Otverené priestranstvá a scenérie vyzerajú mi naopak prídu super.

rappix
rappix
Level 1 Level 1
21. 8. 2015 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Promo16: Jsem hráč a zákazník a tenhle jeho přístup schvaluji. Na co mít ve hře super realistickou grafiku když tam pak nebude nic jiného? Radši ať se soustředí na hratelnost, tam se totiž teprve ukáže jestli je hra dobrá nebo ne.

Kranag@seznam.cz
Kranag@seznam.cz
Level 1 Level 1
23. 8. 2015 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wizard: A pořád shánět microfůzní články když to chcípne uprostřed pustiny? ..noo já doufám že jo :-D

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
22. 8. 2015 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pořád tu čtu jak není důležitá grafika, ale atmosféra a hratelnost Doposud plný souhlas.
A jak Fallout 3 právě atmosféru, hratelnost a herní možnosti měl úžasné. Asi budu jediný, kdo ve Falloutu 3 z tohoto téměř nic nenašel :( Fallout 1 a 2 miluju, k F3 jsem aůe nepřistupoval jako zaslepený fanoušek série, tu hru jsem rozehrál s nadšením že konečně máme další díl. A ta prázdnota způsobila, že jsem ji dohrál až po asi 5leté pauze. A to "z povinnosti".
Fallout 4 sleduju ze zvědavosti a se zájmem, ale ne s nadšeným očekáváním.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
22. 8. 2015 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HumanDeath: Tohle nemá cenu. Skyrim byl technologicky zastaralý (jak jsi sám přiznal) a stejně tak Fallout 3. Jako celek vypadají slušně, ale rozpadají se v detailech. Proto nechápu, jak někoho grafika Falloutu 4 může překvapit.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
22. 8. 2015 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: On se nerozhoduje podle grafiky. Když něco nekoupí, tak to znamená, že nemá prachy.

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
22. 8. 2015 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takže se můžeme shodnout na tom že na to že f4 není uzavřená koridorovka s každým šutrem x krát přelakovaným kdo ví čím vším, tak vypadá parádně a záleží spíš na tom jak nás dokáže vtáhnout svět samotný a jak se to celé bude hrát :-)

ok, není co namítat... jinak ale rýpnu si sám do svého komentáře když někdo namítá nexus mody... proč s nimi bethesda nespolupracuje už rovnou? .. nechat je podepsat nda a pár zapálenců už může bušit ultra hd mody... stážisti určitě k zahození nejsou...

HumanDeath
HumanDeath
Level 1 Level 1
22. 8. 2015 02:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wizard: Jako je blbý, když se hra v traileru prezentuje, jako in game záběr a pak ten titul v běhu vypadá skutečně hůř, to už je takový lhaní, ale u titulů, co hraju jsem se s tím osobně ještě nesetkal. Watchdogs se sice potýkali s downgrade, ale PC verze na maximum vypadá hezky, takže nerozumim těm pohoršenym reakcím. Já nemám kdoví jak nabušenou mašinu a stejně jsem to jel v nastavení, kdy se mi to opravdu líbilo ( mírně upravený high v rozlišení 1080p). Pak jsem si stáhnul ten The WorseMode a to byla skutečná paráda!
Tahle všechna kritika je prostá záležitost rejpalů, co si najdou chybu asi na všem, jen ne na sobě. Do dneška si pamatuju, jak hanili a haní, grafické zpracování SWTOR, ale už nevidí, že je hra zpracovaná "komiksově" záměrně a je to jedině dobře, protože fotorealita ustoupila precizním animacím, gestikulacím a mimice. Když se pak podívám třeba na TESO (které jsem si koupil a hrál jsem ho zatím asi týden :-D) tak tam je sice krásná grafika plná nádherných scenérií, ale zase je šíleně bizarní animace postav, mimika a gestikulace je mnohdy směšná.
Prezentovaná verze Fallout 4 se mi líbí ve všech směrech, což je dáno i tím, že jsem fanoušek série (i když ne HC). Všichni rejpalové, by si mohli počkat na osobní zkušenost, jestli si třeba taky neřeknou při prvním spatření pustiny při západu slunce, nebo za deště, wow, to je fakt paráda. Musím se jít podívat támhle do tý továrny na kopci.....

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
21. 8. 2015 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alespoň se o grafice dá říct, že nechává hodně prostoru pro fantazii :)

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
23. 8. 2015 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

btw, myslíte, že budeme brouzdat pustinou v highwaymanovi?

Kranag@seznam.cz
Kranag@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 8. 2015 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím že grafika musela ustoupit před otevřeností a možnostech světa, alespoň uvidím jestli dokážu založit lepší osadu než první zakladatel z vaultu 13, a zvládnu to udržet i bez GECKu

Reklama
Reklama