Jsem zvědavý, jestli se do úprav hry nepustí nějaký hyperkorektní aktivista a proslavený zadek Mirandy zůstane přesně tam, kde byl. Doufám, že za tento skromný názor nedostanu také ban, jako na Games.cz. :-)
Vypadá to pěkně, tak snad se to bude i dobře hrát a nebude to vše jen na efekt. Co mi ale trošku nesedí jsou nové obličeje hlavních postav. Z těch původních zářila taková ostřílená elegance, tady vypadají jak kluci po škole, ale mlaději vypadající Tommy mi docela sedí.
@Gio1: Televizi má doma každý no. Zrovna tuhle jsem jednu dostal k nákupu zdarma. Když se bavíme o nějaké smysluplné, řekněme 65", 100Hz, HDR, ceny začínají někde na 30tis. Nehledě na to, že ta PS4 ji nejspíš ani nezvládne využít.
@Zerosekai: A ty poznáš podle rozšířené customizace vzhledu, jestli to bude mít špatný gameplay? BfA není zrovna mizerný datadisk, jen mu chybí trochu šmrnc a rychle omrzí.
@MaybeLater: Podle mě je Division 2 právě to, co si člověk bez coopu pořádně neužije. Hru hraji pouze s kamarády a i přes 95 hodin ve hře se stále skvěle bavíme. Chybí mi tu také ta atmosféra vánočního New Yorku, zasněžené ulice a skvělý mód survival. Docela mi vadí, že nový obsah je izolovaný od ostatní mapy a světa. Raději bych si všude došel sám, třebaže to nedává smysl, ale objevování světa mě baví. To si mohli připravit s druhým dílem lépe.
@Tpr Santa78: Nejsou to základní rasy, ale spojenecké. Bude potřeba maximální level, reputace s danou frakcí na exalted a dokončená série questů/achievementů pro danou lokaci, kde se nachází. Pak, po splnění questové série, která vysvětlí připojení k dané frakci, můžeš začít s touto rasou od 20. lvlu.
Na jedné straně je ta jednoduchost, která z Minecraftu dělá ten správný Minecraft, ale vypadá to pěkně, což o to. Kolik promile hráčů to stejně rozjede?
@Drotman: Asi bych řekl, že to i chápu. Hry dnes hraje kdekdo, tak je vhodné mít nějaké rozumné mantinely. Kdo chce vidět jen samé sexy prsatice, může se poohlédnout na místech k tomu určených. Nicméně, tady zřejmě nejde o žádné drama, spíš se to moc řeší.
@Minstriel: Overwatch třeba také nepodporuje plnohodnotné 21:9. Tedy obraz v tomto poměru je, ale se sníženým zorným polem. Kvůli zvýhodnění tedy raději hráče znevýhodní. Logické. Co takové herní myši, klávesnice, 144hz monitory, kvalitní sluchátka... Každopádně o Reforged jsem si příliš mnoho dopředu nezjišťoval a bohužel očekávání předčily realitu. Myslel jsem, že udělají kompletní předělávku, ale ono to vypadá spíš jako původní hra s jinými modely, očesané, bez podpory mého rozlišení a to UI je na dnešní poměry tragédie. Vždyť přes to není pomalu ani vidět, když vyskočí nějaký text. Možná někdy později.
Třeba to bude nový datadisk do WoW a tři mobilní hry. Diablo 4 víceméně už potvrdili, takže se nejspíš dozvíme něco nového, Immortal by mohl vyjít nebo oznámit kdy, předpokládám nový datadisk do WoW, Overwatch bych očekával spíš nějakou verzi 2.0 nebo placené dlc s nějakou singleplayer kampaní, nové mechaniky, mapy atd, než druhý díl. Moc by to nezapadalo do konceptu, proč další díl, když ten aktuální funguje na 100%, představen byl jako dlouhodobá služba, nezastarávající grafika, neustálé updaty... O remasteru druhého Diabla se spekuluje už tak tři roky, takže na to bych úplně nevsázel, minimálně pokud ohlásí čtyřku. Sám bych si příl nějaké nové MMO, třeba ze světa Diabla.
@Mitsurugi: Svým způsobem je to pravda, ale překrucuješ to k příliš dramatickému závěru. Těch dvacet sušenek totiž vždy bude ležet nahoře, na vlastním regále a s dobrým hodnocením. Odpad, který nikdo nechce a nekupuje člověk v podstatě ani nemusí zahlédnout, pokud nechce. Tedy já s tím problém nemám. Odpadu je tam hodně, to ano a je škoda, že si to trochu neusměrnili. Ale zatím vždy, když něco chci, tak to najdu hned, jednoduše a bez prohrabování se odpadem.
@UnreAll: Tak na vše kašlou ale aktualizace jsou denně? Aktualizace her jsem nikdy neřešil, ceny mi přijdou většinou tak nějak přijatelné. Samozřejmě, pokud se to někomu nelíbí, pořád má možnost koupit si hru kdekoliv jinde, třeba z nějakého pofidérního trhu. Třeba já to mám tak, že pokud si chci nějakou hru zahrát, tak si ji koupím hned. Času na hraní už dnes není moc a čekat na slevy znamená spíš to, že pak hra leží zbytečně v knihovně. Pokud taková společnost, jako je Valve, vydá hru, která jí generuje zisky, to je snad cílem každé společnosti a rád bych viděl nějakou, která vše dělá z lásky k hráčům. Je potřeba si uvědomit, že tohle celé je v první řadě s byznys. A věř tomu, že kdybys nebyl koncový uživatel, který většinou chce všechno, hned, jednoduše a co nejlevněji, dělal bys přesně to, co Valve dělá. Tím neříkám, že to dělá správně nebo že by nešlo udělat vše lépe.
Tak já nevím, každý rok se ozývá halda lidí, kdy konečně NHL vyjde na PC a oni neví, jestli bude poptávka. Proč to teda nezkusí a uvidí? Samozřejmě, když to bude očesaný šmejd tak se nemůžou divit, že to lidi nebudou kupovat. Jsem si říkal už kdysi, proč třeba neudělají nějaký free2play díl, který by drželi aktualizovaný, občas něco přidali, šup tam rozumné mikrotransakce a to by bylo, aby to něco netrhlo a pár lidí bylo spokojeno. Asi bych si to i zahrál. Ale kupovat kvůli NHL zbytečnou konzoli? To fakt ne.
Ještě před Next jsem si hru na chvíli osahal, abych se podíval, co je ve hře nového a jak se změnila. Přiznám se, že mě to nějak nezaujalo, naopak mi přišlo, že planety, které jsem v základní hře těsně po vydání potkával, byly zajímavější a rozmanitější, v Atlasu jsem z 90% potkal jen holé planiny, kde se střídaly snad dva druhy stromů. Teď po zapnutí Next nestačím zírat, jak moc se hra proměnila. Tomu říkám příkladná péče. Škoda, že hra nevyšla až v současném stavu, případně v mnohokrát zmiňovaném předběžném přístupu. Spousta papouškovačů o lžích a slibech, nadávačů a vyhrožovačů by neexistovala a internet by byl zas o něco příjemnější místo.
Jednička má svoje kouzlo, atmosféru. Chaosem zmítaný vánoční New York byla dobrá volba. Tady nějak nevidím, co by mě mělo zaujmout, hraje se to stejně, prostředí nezajímavé, vše zelené, nevýrazné... snad časem.
@Legoldos: No hrát to dnes už asi neumím, protože ačkoliv se mi hra jako taková líbí, postupné předělávání class mě už nudí. Vypadá to hezky, hraje se to hezky ale neumí mě to dostatečně zaujmout. LFR s tím dám určitě, tam si většinou stačí k bossovi jen stoupnout a odběhnout si pro kafe, ale nějak víc jsem teď nehrál. Naposled v Draenoru, to jsme v naději, že ten datadisk vyždímou a nezaříznou s polovinou potenciálu dali dokupy starou guildu a jakš takš se prokousali i k Mythicu.
Enha shaman byl třeba pěkná hra na piáno, prot. paladin zase generoval aggro díky spell poweru, prostě mi to přišlo tak nějak zajímavější a rozmanitější
Nedávno jsem si řekl, že si to přece jen koupím, mrknu na ty nové rasy. Docela zklamání, když za nějakých 1300,- za předobjednávku dostanu nula herního času a asi tři týdny naprosto nudného grindu reputací, abych se dostal k obsahu, který jsem si zaplatil. Ale snad BfA nezklame, víc už to snad ani nejde. Zrovna nedávno jsem se koukal na nějaké staré mechaniky, třeba výchova peta u Hunterů, hlídání si počtu šípů, krmení, talenty... no nebyla to zábava? Dneska si stačí něco naklikat a pak jen lítat po stovkách generovaných úkolech.
@Gerri: Osobně se divím, že se někdo neujal většího projektu. Přitom vše je nachystané přímo na podnosu, celý svět, příběhy, atmosféra, základna fanoušků, jen to správně uchopit.
Ono je to už asi celkem jedno, Blizzard (i když se už nějakou dobu spekuluje spíš nad vládou Activisionu) stejně začal ztrácet svoji tvář. Pro mě to byla vždy ukázka toho, jak se příkladně starat o své tituly. Méně je více, kvalitní podpora, pevná základna fanoušků, rozvinuté světy a za to nebylo nikomu líto zaplatit něco navíc. Co dnes? Immortal je krásná ukázka. Fanoušci to nechtějí, ale hře se stejně důvěřuje, protože i když to bude "nejhatovanější" hra od Blizzardu, lidi to hrát budou a peníze stejně potečou. Nakonec to dopadne třeba jako Star Wars. Staří fanoušci a hardcore jádro jen zapláče, kam to celé míří a malí školáčci si užívají své pouzdro a batůžek s Kylo Renem.