Zatím to vypadá leda tak na ctrl+c/ctrl+v Dragon Age Inquisition. Farmení surovin, stavění citadely, běhání od jednoho POI k druhému. Boj naprosto nezajímavý, nulový posun dopředu v ohledu akce. Můžou to dohnat zajímavými postavami, příběhem a RPG elementy, ale zatím tomu nic nenasvědčuje.
Nechápu celé to divadlo s "novou galaxií", když je tam všechno při starým. Stejnej design, stejný rasy. Reboot naprosto bez duše. Tisíc trailerů a marketingových videí, ale ještě jsem neviděl jedinou vteřinu, která by mě přesvědčila, že to musím hrát. Původní team a v podstatě ani Bioware už neexistuje, takže ME mílovými kroky uhání k tomu, aby se stal další generickou dojnou sérií.
Dokud neuvidím na vlastní oči, tak kecy kecy x) Rozdíl mezi Inquisition a Witcherem je takový, že jim nic jiného nezbývá a vydat vesmírný Inquisition by asi v dnešní době u fandů neprošlo. Ještě by se mohli inspirovat ve vydávání DLC, protože nejsem zvědavej na to, že při launchi zjistím, že si k předobjednávce musím dokoupit nějakou zásadní postavu aka ME3.
V dnešní době, kdy se demoverze nazývají betou, plné verze jsou v podstatě demoverze, patche jsou datadisky, reskiny jsou nový díl a nehratelný srajdy jsou early access, nemá cenu polemizovat nad označením BETA. Kdo má přístup k této hře od ALFA verze, tak ví, že to jde dopředu. V první ALFA verzi šlo tak maximálně chodit po vesnici a primitivně mluvit. Nebyl tam boj, počasí, lootování... nic. Tady 90% mechanik už je a jen vychytávají bugy a přidávají content. Co jiného by to mělo být, než normální BETA? BETA je funkční jádro hry, ALFA je testování mechanik zvlášť jednu po druhé - alespoň v heterosexuální době to tak bývalo. Tak si každý přeberte, co tohle je x)
Když je ježdění autem sport, kuželky sport a šachy sport, nevím, proč by nemohl být sportem Starcraft? Možná není tolik fyzicky náročný, ale GSL code S hrajou naprosto vyjímeční lidé a ne kdejakej jouda. A tvrdit, že fotbal je náročnější než Starcraft může jedině naprostej d€bil. Nejlepšímu brankářovi světa dám góla, nejlepšímu hráči světa seberu míč a to jsem průměrnej sportovec. Zkuste porazit Lifa. Nedokážete to nikdy - ani všichni dohromady :D
Všechno je vykrádačka všeho. Všechno už bylo řečeno a napsáno. Nechápu duby, co furt řeší, že je něco odněkdud okopírované. Když si to udrží zábavnost, tak ať. Lidi zapomínají, nové generace neustále přichází... pro mě za mě, ať vykradou třeba Planescape. Na frostbitu si ho rád zahraju.
Ohledně tématu doufám, že se přeorientujou z tuctových bisexuálních generických postav na trošku osobitější charaktery. Když se chtějí zavděčit všem, nezavděčí se nakonec nikomu. Witcher to skvěle předvedl... a zmíněný Planescape taky. Nasrat na záchranu světa s univerzálním Joudou.
Pokud chodíte do kina na Transformery, Avangery, Thory apod, tak se Warcraft nemůže nelíbit. Mladá vůbec netuší a líbilo se jí to - prej takový méně dětský Shrek :D Shodli jsme se, že je to lepší, jak nový Star Wars. Já jsem fanda obou a ona netuší ani SW x) Doufám v další díly a doufám, že se takovéto fantasy začnou točit více a jednou se dočkám třeba dobrého Dragon Age, nebo něčeho od Black Isle, to by byla pecka!
Co by říkal, kdyby neměli monopol na kultovní značku a jiné konkurenční studio by paralelně pracovalo na graficky atraktivnějším Falloutu? Líní retardi to jsou, obzvláště všichni na míle daleko od praso-bug-thesdy - zdravím sérii TES.
Jen technická. Obcházení protipirátské ochrany je porušení autorských práv na stejné úrovni, jako když to upirátíte komplet. Nelze se hájit tím, že jste věc koupili. Musíte ji používat tak, jak byla stvořena výrobcem .) Řešilo už se to tenkrát, když lidi ripovali DVD filmy do PC aby měli pohodlnější videotéku bez hučící mechaniky.
A já se divil, kde furt vězí můj Black&White 3. TJ zase v míči! Korporace prasej vývojáře, aby dělali hry s mikrotransakcema na jejich toustery a pak, když takovou blbost nikdo nechce hrát, zavřou studio. Nicely done EA/MS /clap
Ještě, že tak. Posunutí Warcraftu z černobílé pohádky, kde zlí zelení špinaví orkové mlátí čestné a spravedlivé lidi, je jedna z nejsilnějších stránek herní série. Další silnou stránkou jsou zajímavé charaktery na všech stranách. Doufám, že film se zaměří právě na charaktery postav a ne na vyprávění děje nebo dnes všude omleté efekty.
Děj ve Warcraft universu je přinejlepším průměrný a často spíš stupidní se spoustou logických mezer. Excelují spíše jednotlivé příběhy různých postav. Dokázal bych si představit filmové universum, jako to má Marvel s Avengers. Několik filmů by se věnovalo jednotlivým postavám a jednou za čas by přišel velký film s velkými událostmi.
Takže přeji filmu maximální úspěch, aby položil dobrý základ pro spoustu dalších filmů z Warcraft universa. Jestli to bude fail, už se asi nikdy pořádných herních adaptací nedočkáme.
Co se komu líbí a co je "reálná postava" jsou dvě odlišné věci, proto jsem na začátku uvedl, že jde o subjektivní názor - bral bych všechny. Jestli máš rád, když se omlacuješ o vystouplé pánevní kosti, tak je to podobná ujetost, jako fixace na macatice.
Supermodelky mají těch pověstných 90/60/90, což je sám o sobě extrém a grafici upravovali především tento poměr (zvětšením pasu a zmenšením ovcí), který je u všech původních postav nereálný - tj občas mimo i těch 90/60/90. Dále pomazali ty vánočky na břichách a upravili ramena tak, aby to nevypadalo, že holky zvedají na military press víc, jak 100kg chlap.
Když (s vypětím všech sil) ignoruju ty hlavní ženské tvary, tak ramena s vánočkou jsou nejklíčovější partie dokreslující estetiku. Grafici odvedli opravdu dobrou práci. Je vidět, jak tyhle fantasy postavy zkreslují reálné představy, když někteří ani nevnímají poměry typu 120/60/120, nebo považují upravené postavy za tlusté/obézní/nezdravé.
Přitom jako ty upravené postavy vypadá naprostá většina holek, co sportujou a žijou zdravě. Ano, najde se i nějaká s buchtama, ale ta třeba nemá tak široké boky, nebo polštáře. Dokážu si představit, že ta upravená bábovka z GTA váží téměř to samé, co původní a někteří dělají, jako by ta upravená měla 10kg sádla navíc. Cortana má asi vyoperovaná žebra a ta chuděra z Tekkena by po 3km procházce s kabelkou zkolabovala.
Myslím, že většina chlapů nevidět přímé srovnání, ani by nepoznala, že je něco jinak .) Sign off...
To jsem teda zvědavej. Jsem zarytý zastánce Daikatany a velmi rád bych si zahrál její moderní vytuněnější verzi. Ta hra byla na svou dobu příliš velké sousto z technického hlediska, ale dneska by to mohla být svěží střílečka mezi všemi těmi nudnými válečnými klony.
@tondavon: Tak je to asi poslední Blizz franchise, která nejde úplně do háje, jako třeba Disneyablo. O které Blizz hře můžeš říct, že je optimalizovaná pro hardcore hráče?
Ta hra absolutně v ničem nevyniká. Proto furt melou o tom, jak je to Clancy super příběh, protože to je asi tak všechno. Mám problém si neplést názvy s Destiny. Zahrát si znovu buranský Borderlands mi přijde mnohem lákavější, než tohle.
@Pidalin: Děláš si prdel? Crysis prodělal gatě. Zaplatil se až z prodejů Warhead na konzole... a studio v podstatě zkrachovalo lol. Dnes se zmůžou akorát na nějaký podělaný free2play pro tablety.
Dobrý příklad :D Nicméně Crysis série je prostě průměrná/blbá střílečka, která neměla šanci proti CoD a BF - to je důvod neúspěchu, než fakt, že zkrachovala na PC. To říkám jako majitel PC a originálů Crysis.
Není to prdel. SWAT team počítá s nejhorším a klidně můžou u oběti swattingu omylem zastřelit někoho z nic netušící domácnosti. Swatting amíci berou vážně a je trestný, takže i parodování swattingu v přímém přenosu jakožto vtípek přes čáru zaslouží banán.
EDIT: Placení výjezdu je to poslení, co řeší... Myslím, že minimálně rozdávají podmíněné tresty. SWAT jednotky běžně vyrážejí dveře, používají kouřové granáty, projdou celý dům a zajistí všechny osoby, takže škody jsou mnohem vyšší, než samotný výjezd. To nemluvím o šoku nic netušících obyvatel, kteří se pak domáhají odškodného x)
@marosho: Přesně tak. Ty vaše "krásný" hubený holky jsou většinou tak vyhladovělý, že se zmůžou leda tak na válení na gauči, projížďka na kole by je zabila a každé ráno jim je mdlo z hladu.
Když má holka velmi náročnou fyzickou aktivitu, tak taky musí něco spořádat. Když dostatečně jí a sportuje, tak zmohutní na svalech a pokud si pečlivě hlídá příjem tuků, tak může mít vyrýsované břicho a ramena. Pokud jí trochu uvolněněji, tak vypadá jak ta upravená baba z GTA.
Znovu říkám, podívejte se na gymnastky, aerobic, vzpěračky, boxerky... hlavně na jejich poměr kozy/pas/boky a je jasné, jak nereálný pas všechny ty herní postavy mají. Trenéři ve fitkách tráví celé hodiny vysvětlováním ženským, že když chtějí zhubnout náročným cvičením, pravděpodobně v prvních měsících přiberou, protože jim narostou svaly, které mají po letech nicnedělání a hladovění v dezolátním stavu.
EDIT: Tady je kalkulačka a tabulky > http://chci-zhubnout.eu/kalkulacka-na-vypocet-telesneho-tuku/ <
Výborné až normální procento tělesného tuku u žen je přes 20% a s věkem přibývá. Břišní svaly jsou viditelné zhruba kolem 10% a méně. Takže zdravá silná 65kg slečna má běžně na sobě přes 10kg sádla.
Cvičením a náročnou fyzickou aktivitou vaše tělo mohutní, pokud mu dáváte dostatek živin. Pokud ne, tak vaše tělo hubne. "Tučnost" není otázkou fyz. aktivity, ale především jídelníčku.
Mě to přijde opravdu trefné a z mého pohledu tlusté méně prsaté verze (snad kromě Lary x)) žádnou katastrofální ztrátu atraktivity a osobnosti neutrpěly. Naopak, vychrtlinám s propadlým vakuovým břichem a ceckama D+ bych nevěřil, že vylezou se zátěží na 5m žebřík, aniž by neomdlely. To říkám jako atlet s pekáčem a žílama tam, kde ostatní mají bůček.
Chlapské postavy ve hrách jsou jsou jak kulturisti na pódiu, přičemž v reálu potřebují dvouměsíční dietu, krutou dehydrataci, tmavý makeup, olej a perfektní světlo, aby těch 30min na pódiu vypadali tak, jak vypadají.
Podívejte se, jak vypadají sprinterky, vzpěračky... boxerky atd. Hlavně , že slečny ve hrách sprintují, vzpírají a boxují, ale vypadají při tom, jak anorektické věchýtky z módního mola, co jí 1000cal a většinu dne prospí.
A skutečně tyhle nereálné postavy škodí spoustě obyčejných holek, které se k jejich vizáži snaží přiblížit hladověním. Viditelné břišní svaly mají jen některé sportovkyně, ne všechny - záleží na genetice, takže je blábol tvrdit, že "stačí trochu cvičit". Ženy mají obecně o 5-10% více tělesného tuku, než muži. Hodnoty blížící se 5% jsou u mužů zdraví škodlivé... ohrožují činnost ledvin, tělo není schopné držet dostatek vody a při nižších hodnotách se ztrácí schopnost erekce. U žen se při nízkých hodnotách tuku zastaví menzes.
Takže já jedině fandím nástupu reálných proporcí a kdo tvrdí, že běžně na ulici vídá holky, co mají jednu kozu větší, než pas, tak ať sem pošlou fotky.
Může mi, prosím, nějaký odborník vysvětlit smysl "prostorových" sluchátek, když má člověk dvě uši? Když si pustím holofonický záznam (třeba profláklý barber shop) na stereo sluchátkách za 50kč, tak slyším zdroje s maximální přesností všude okolo sebe. Mám stereo Sennheisery + Xonar a normálně ve filmech a hrách slyším helikoptéry 50m ve vzduchu vlevo vzadu, nebo lidi procházejíci mi za sedačkou.
ED: A obojí dokupy vyšlo levněji, než tenhle "herní" skvost.
Taky je v ČR velmi malá SC komunita. Krom toho, že hra je těžká a casual nováčky odrazuje po celém světě, tak správný hráč SC sleduje turnaje - ofc v angličtině a kombinace těchto bariér spolehlivě odradí naprostou většinu běžných cz/sk hráčů.
Srovnávat původní SC a novou trilogii je asi jako srovnávat Aliena od Ridleyho Scotta a Star Wars Episode 1. Je zkrátka škoda, že se autoři ubrali komiksovým Disney směrem více, než se na sérii sluší. Ze složení misí jsem byl taky dost zklamán, ale hrál jsem to na normal, abych co nejrychleji odemkl archiv. Teď jedu brutal a je to úplně o něčem jiném. Doporučuji tedy vysokou obtížnost, jestli si chcete užít obsah misí pořádně.
Co se týká MP duelů, tak tam hra neměla konkurenci a asi nikdy mít nebude. V tomhle ohledu je zkrátka Starcraft geniální výstavní kus. Nic pro prdlavky. Navíc není nutné vlastnit předchozí díly.