Producent Kingdom Come: Deliverance 2 naznačil, zda hra na konzolích dosáhne na 60 FPS
i Zdroj: Warhorse Studios / Deep Silver
KCD2 Novinka Producent Kingdom Come: Deliverance 2 naznačil, zda hra na konzolích dosáhne na 60 FPS

Producent Kingdom Come: Deliverance 2 naznačil, zda hra na konzolích dosáhne na 60 FPS

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

Martin Klíma popovídal o plánech ohledně konzolových verzí druhého dílu Kingdom Come: Deliverance.

Reklama

  • Výkonný producent Kingdom Come: Deliverance 2 promluvil o frameratu
  • 60 FPS podle něj není nedosažitelná meta
  • S výkonem hry je spokojen

Vývojáři Kingdom Come: Deliverance 2 mají před sebou ještě pořádný kus práce, je tedy pochopitelné, že zatím nechtějí dělat závěry ohledně výkonu hry na jednotlivých platformách. Jak ale prozradil výkonný producent Martin Klíma v rozhovoru pro server WCCFTech, na konzolích by s trochou štěstí mohla dosáhnout frameratu 60 snímků za vteřinu. „Kingdom Come Deliverance 2 ještě není hotové, takže na něm stále pracujeme, ale hranice 60 FPS pro nás není nedosažitelná,” prohlásil.

Gamescom 2024: dojmy z hraní Kingdom Come Deliverance 2
i Zdroj: Warhorse Studios / Deep Silver

Gamescom 2024: dojmy z hraní Kingdom Come Deliverance 2

Jedním z lákadel letošního Gamescomu bylo (nejen) pro české hráče pokračování husitského RPG Kingdom Come: Deliverance 2.…

Rozhovor se dále stočil k použitému enginu. Autoři se rozhodli, že zůstanou u technologie CryEngine, ačkoli uvažovali i o jiném řešení. Jedním z důvodů byla skutečnost, že tým investoval spoustu času do přizpůsobování enginu. A jelikož dvojka z velké části stojí na ramenou prvního dílu, dávalo smysl pokračovat v práci se stejnými nástroji.

„Myslím, že jsme velmi spokojeni. Jsem docela hrdý na výkon, který nyní máme. Vynaložili jsme hodně úsilí na jeho zlepšení, protože může ovlivnit vnímání hry. A my jsme chtěli mít plynulejší zážitek.”

Následně uvedl, že studio úzce spolupracuje s Crytekem, takže má přístup k nejnovější verzi enginu, využívá ale vlastní, modifikovanou verzi. 

Klíma dále uvedl, že hra podporuje Nvidia DLSS i AMD FSR. Namísto hardwarového ray tracingu využívá softwarový, jelikož jde podle všeho o jednu z předností použitého enginu. PR manažer Tobias Stolz-Zwilling následně dodal, že se jedná o vylepšenou verzi technologie SVOGI (Sparse Voxel Octree Global Illumination), která byla použita v jedničce. 

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama