Producent Kingdom Come: Deliverance 2 naznačil, zda hra na konzolích dosáhne na 60 FPS
Martin Klíma popovídal o plánech ohledně konzolových verzí druhého dílu Kingdom Come: Deliverance.
- Výkonný producent Kingdom Come: Deliverance 2 promluvil o frameratu
- 60 FPS podle něj není nedosažitelná meta
- S výkonem hry je spokojen
Vývojáři Kingdom Come: Deliverance 2 mají před sebou ještě pořádný kus práce, je tedy pochopitelné, že zatím nechtějí dělat závěry ohledně výkonu hry na jednotlivých platformách. Jak ale prozradil výkonný producent Martin Klíma v rozhovoru pro server WCCFTech, na konzolích by s trochou štěstí mohla dosáhnout frameratu 60 snímků za vteřinu. „Kingdom Come Deliverance 2 ještě není hotové, takže na něm stále pracujeme, ale hranice 60 FPS pro nás není nedosažitelná,” prohlásil.
Rozhovor se dále stočil k použitému enginu. Autoři se rozhodli, že zůstanou u technologie CryEngine, ačkoli uvažovali i o jiném řešení. Jedním z důvodů byla skutečnost, že tým investoval spoustu času do přizpůsobování enginu. A jelikož dvojka z velké části stojí na ramenou prvního dílu, dávalo smysl pokračovat v práci se stejnými nástroji.
„Myslím, že jsme velmi spokojeni. Jsem docela hrdý na výkon, který nyní máme. Vynaložili jsme hodně úsilí na jeho zlepšení, protože může ovlivnit vnímání hry. A my jsme chtěli mít plynulejší zážitek.”
Následně uvedl, že studio úzce spolupracuje s Crytekem, takže má přístup k nejnovější verzi enginu, využívá ale vlastní, modifikovanou verzi.
Klíma dále uvedl, že hra podporuje Nvidia DLSS i AMD FSR. Namísto hardwarového ray tracingu využívá softwarový, jelikož jde podle všeho o jednu z předností použitého enginu. PR manažer Tobias Stolz-Zwilling následně dodal, že se jedná o vylepšenou verzi technologie SVOGI (Sparse Voxel Octree Global Illumination), která byla použita v jedničce.