Problémy ve vývoji Dead Island 2 pramenily z příliš složité původní vize, tvrdí kreativní ředitel studia Dambuster
Byly časy, kdy jen málokdo věřil, že jednoho dne opravdu vyjde pokračování zombie akce Dead Island. Studia si projekt přehazovala jako horký brambor, zprávy o problematickém vývoji nezvbuzovaly příliš velké naděje. Kde byly příčiny komplikací? Na tuto otázku odpověděl James Worrall.
- Kreativní ředitel studia Dambuster vysvětlil, co stálo za problémy ve vývoji Dead Island 2
- Studio Yager si podle něj ukouslo příliš velké sousto, původní vize byla komplikovaná
- Studio Dambuster původní koncept výrazně zjednodušilo
Worrall v rozhovoru pro magazín IGN naznačil, že problémy pramenily z příliš komplikované vize, která byla stanovena na začátku celého vývoje. Studio Yager si podle něj zkrátka a dobře ukouslo příliš velké sousto. “Jejich přístup byl příliš komplexní.”
“Myslím si, že pokud hry obecně čelí nějakému problému, tak je to bující komplexita, která studio dožene, když se snaží titul odbavit,” vysvětlil. Dead Island 2 v podání studia Dambuster je tedy mnohem přímočařejší, autoři se soustředili především na precizní zpracování akčních pasáží a soubojového systému.
A to se nakonec vyplatilo, o čemž svědčí i naše pochvalná recenze. Dead Island 2 je k dispozici na PC a konzolích PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One a Xbox Series.