Přicházejí další změny progressu v Halo Infinite, výzvy jsou jednodušší a smysluplnější
Studio 343 Industries dále pracuje na úpravách systému odemykání kosmetických předmětů v multiplayerové části střílečky Halo Infinite. Ta byla těsně po vydání terčem kritiky fanoušků, kteří poukazovali na vysokou obtížnost a otravnost některých výzev nutných pro postup v battle passu. V pořadí už třetí větší změna systému nyní přinese především přepracování zaměření na některé herní režimy.
- 343 Industries dále ladí výzvy v battle passu Halo Infinite
- Zmizely specifické výzvy, naopak přibylo těch, které po hráčích žádají, aby prostě vyhrávali
Původně totiž denní i týdenní výzvy často požadovaly plnění cílů v určitých herních režimech (Slayer, Oddball, Capture the Flag). Ty ale v rámci matchmakingu naskakují náhodně, někdy bylo tedy splnění výzvy velmi zdlouhavým procesem.
V blogovém příspěvku studio oznamuje, že do hry přináší čtyři nové playlisty, konkrétně Team Slayer, Free-for-all a velmi oblíbené a žádané SWAT a Fiesta. Do budoucna se má nabídka výrazně rozšiřovat včetně nejžádanějšího playlistu zaměřeného jen na Slayer.
343 Industries ladí systémy Halo Infinite. Za prvních šest zápasů dne dostanou hráči víc zkušeností
Studio 343 Industries od vydání multiplayerové složky Halo Infinite čelí nespokojenosti fanoušků, kteří kritizují marketingový model free-to-play střílení. I když je samotná hratelnost skvělá, velký důraz na mikrotransakce a náročný battle pass někteří hráči označují za otravné novoty, které kazí zábavu a nutí hráče do hry každý den investovat spoustu času. Nyní dochází k dalším změnám systému, autoři přicházejí se zvýšenými odměnami za první zápasy každého dne.
Autoři výrazně zasáhli do výzev v rámci battle passu. Ze hry úplně vymazali řadu velmi specifických výzev, naopak se objevují nové, mnohem obecnější, které po hráčích žádají, aby v rámci playlistů plnili celkem standardní cíle - získat určité množství bodů, zabití, double killů, dohrání zápasů nebo výher. Hráči tak budou více motivováni skutečně plnit cíle jednotlivých režimů a hnát se za vítězstvím, ne jen sbírat zabití obskurními způsoby. Samo studio ale přiznává, že ho čeká ještě hodně práce a ladění, než bude jádro komunity spokojené.
Změny se pak mají týkat i playlistů událostí. To se ale projeví až 4. ledna, kdy se vrátí přerušený event Fracture: Tenrai.
Multiplayer Halo Infinite je dostupný zdarma na Xbox One, Xbox Series a PC.