Přicházejí další změny progressu v Halo Infinite, výzvy jsou jednodušší a smysluplnější
Studio 343 Industries dále pracuje na úpravách systému odemykání kosmetických předmětů v multiplayerové části střílečky Halo Infinite. Ta byla těsně po vydání terčem kritiky fanoušků, kteří poukazovali na vysokou obtížnost a otravnost některých výzev nutných pro postup v battle passu. V pořadí už třetí větší změna systému nyní přinese především přepracování zaměření na některé herní režimy.
- 343 Industries dále ladí výzvy v battle passu Halo Infinite
- Zmizely specifické výzvy, naopak přibylo těch, které po hráčích žádají, aby prostě vyhrávali
Původně totiž denní i týdenní výzvy často požadovaly plnění cílů v určitých herních režimech (Slayer, Oddball, Capture the Flag). Ty ale v rámci matchmakingu naskakují náhodně, někdy bylo tedy splnění výzvy velmi zdlouhavým procesem.
V blogovém příspěvku studio oznamuje, že do hry přináší čtyři nové playlisty, konkrétně Team Slayer, Free-for-all a velmi oblíbené a žádané SWAT a Fiesta. Do budoucna se má nabídka výrazně rozšiřovat včetně nejžádanějšího playlistu zaměřeného jen na Slayer.
Autoři výrazně zasáhli do výzev v rámci battle passu. Ze hry úplně vymazali řadu velmi specifických výzev, naopak se objevují nové, mnohem obecnější, které po hráčích žádají, aby v rámci playlistů plnili celkem standardní cíle - získat určité množství bodů, zabití, double killů, dohrání zápasů nebo výher. Hráči tak budou více motivováni skutečně plnit cíle jednotlivých režimů a hnát se za vítězstvím, ne jen sbírat zabití obskurními způsoby. Samo studio ale přiznává, že ho čeká ještě hodně práce a ladění, než bude jádro komunity spokojené.
Změny se pak mají týkat i playlistů událostí. To se ale projeví až 4. ledna, kdy se vrátí přerušený event Fracture: Tenrai.
Multiplayer Halo Infinite je dostupný zdarma na Xbox One, Xbox Series a PC.