343 Industries ladí systémy Halo Infinite. Za prvních šest zápasů dne dostanou hráči víc zkušeností
i Zdroj: Hrej.cz
Halo Infinite Novinka 343 Industries ladí systémy Halo Infinite. Za prvních šest zápasů dne dostanou hráči víc zkušeností

343 Industries ladí systémy Halo Infinite. Za prvních šest zápasů dne dostanou hráči víc zkušeností

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

30. 11. 2021 14:29

Studio 343 Industries od vydání multiplayerové složky Halo Infinite čelí nespokojenosti fanoušků, kteří kritizují marketingový model free-to-play střílení. I když je samotná hratelnost skvělá, velký důraz na mikrotransakce a náročný battle pass někteří hráči označují za otravné novoty, které kazí zábavu a nutí hráče do hry každý den investovat spoustu času. Nyní dochází k dalším změnám systému, autoři přicházejí se zvýšenými odměnami za první zápasy každého dne.

Reklama

  • Za prvních šest multiplayerových zápasů dne v Halo Infinite nyní dostanete víc XP
  • Hráči to oceňují, upozorňují ale na řadu dalších nedostatků systému

Za první odehraný zápas každý den dostane hráč hned 300 zkušenostních bodů, za druhý a třetí 200 zkušenostních bodů a za čtvrtý, pátý a šestý 100 bodů. Za každý další už přijde standardní odměna 50XP. To by mělo hráče motivovat k tomu, aby se do hry vraceli, zároveň to ale má zjednodušit průchod battle passem a odemykání nových předmětů, přičemž nebudou v takové výhodě hráči, kteří mohou do hry investovat spoustu času.

Od vydání už k jedné úpravě došlo, autoři přidávali do hry kratší výzvy a prodlužovali fungování boostů s dvojnásobnými dávkami zkušeností. Dle jejich slov ale nebyl efekt dostatečný a postup byl stále příliš pomalý. „Jsme si vědomi toho, že řada z vás žádá ještě větší změny a jsme odhodláni je přinést, ale bude to chvíli trvat. Poslední aktualizaci jsme přinesli na základě analytiky a zpětné vazby hráčů, a budeme sledovat dopady po její implementaci. Jako vždy žádáme, abyste nám poskytli zpětnou vazbu!“ podotýká studio.

Reakce fanoušků jsou zatím rozpačité. Na subredditu r/halo nové ohodnocení zápasů sice hodnotí kladně, shodují se ale na tom, že největší problémy hry v současnosti tkví především v omezené nabídce kosmetických úprav skrytých za branami mikrotransakcí a nesmyslných výzvách, které hráče nemotivují plnit cíle jednotlivých herních režimů. Prakticky každý režim se tak v podstatě mění v Slayer (klasický team deathmatch). Fanoušci mezi sebou například glosují to, že ostatní hráči často v režimu Oddball ignorují míč a v Capture the Flag zase vlajku.

Plná verze Halo Infinite se singleplayerovou kampaní vychází 8. prosince na PC, Xbox One a Xbox Series. Hned v den vydání bude dostupná v předplatném Xbox Game Pass. Multiplayer je dostupný zdarma.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama