Příběh je vedlejší, stěžejní je progress. Ředitel vývoje Skull and Bones vysvětluje podstatu herního zážitku
Námořní akce Skull and Bones si během vývoje zažila pořádné hromobití, strastiplná produkce se na hře údajně výrazně podepsala. Co od ní můžeme očekávat? Na tuto otázku se pokusil odpovědět ředitel vývoje Ryan Barnard.
- Ryan Barnard promluvil o Skull and Bones
- Hra obsahuje pouze základní nástřel příběhu, důležitější je postup hrou a odemykání nových věcí
- Hráči si mají tvořit vlastní příběhy
Barnard v rozhovoru pro server True Achievements zdůraznil, že zážitek Skull and Bones není postaven na poutavém vyprávění, je ostatně dobře známo, že hra neobsahuje klasickou singleplayerovou kampaň. Jisté narativní prvky se však přece jen najdou. “Ve hře potkáte důležité NPC postavy označené jako Kingpins. Ti mají vlastní příběhy, o kterých se dozvíte, když s nimi budete rozvíjet vztahy skrze plnění kontraktů.”
Barnard nicméně jedním dechem dodal, že se vývojáři snažili vybudovat prostor, kde budou hráči zažívat do jisté míry unikátní dobrodružství. “Ve hře je základní příběh, kolem kterého jsme vytvořili veškerý lore tohoto světa, ale to není to hlavní. Chceme, aby si hráči tvořili vlastní příběhy a mohli se stát pirátem, jenž odpovídá jejich představám.”
Jako důležitý hnací motor označil systém zvaný Infamy. Hráči dostanou přístup k nákresům pro různé typy lodí, zbraní a další výbavy, bez které se neobejdou při průzkumu rozlehlého světa. Další piráti totiž většinou nebudou mít žádné slitování.
Skull and Bones vyjde 8. listopadu na PC a konzolích Xbox Series a PlayStation 5.