Vývojář nevěří, že Skull and Bones uspěje. Námořní akce údajně postrádá hloubku
Začátkem listopadu připlují zatoulané bárky z námořní akce Skull and Bones, s níž se už roky trápí studio Ubisoft Singapore. Z posledních informací vyplývá, že ani samotní vývojáři nevěří, že se tahle kocábka dostatečně dlouho udrží nad hladinou.
- Vývojář zpochybňuje Skull and Bones
- Jednotlivé části hry údajně postrádají potřebnou hloubku
- Všechny podstatné prvky už byly představeny v rámci nedávného streamu
Magazín Kotaku nabídl názor jednoho z vývojářů, jenž potvrzuje skepsi, v níž se hra v posledních letech cachtá. Stream, skrze který byla začátkem měsíce blíže představena, údajně prozradil vše podstatné, nad rámec ukázky už titul nic moc navíc nenabídne. Prezentace sice budí dojem, že bude pirátský život ve všech směrech bohatý, jednotlivé části ale podle všeho postrádají hloubku.
Skull & Bones dorazí den před vydáním God of War. Vynechá při tom minulou konzolovou generaci
Po mnoha letech a různých zprávách o interních problémech Ubisoft s novou ukázkou skutečně oznámil, že Skull & Bones dorazí 8. listopadu – den před God of War: Ragnarök, jehož datum vydání bylo oznámeno včera. Hra vyjde na PC, PS5, Xbox Series a Google Stadia i Amazon Luna, přičemž na PC přijde na Epic Games Store a Ubisoft Connect a minulou konzolovou generaci úplně vynechá.
Hra se strukturou podobá Sea of Thieves. Neobsahuje klasickou kampaň, místo toho dává přednost kooperativním aktivitám. Je otázkou, jak se bude prodávat s cenovkou 70 dolarů, ale také na jak dlouho následně dokáže námořníky zabavit.
Moudřejší budeme 8. listopadu, kdy Skull and Bones dorazí na PC a na konzole Xbox Series a PlayStation 5.