Unikají detaily hratelnosti Skull and Bones. Na hráče prý čeká pět druhů lodí a Madagaskar
Skull & Bones Novinka Unikají detaily hratelnosti Skull and Bones. Na hráče prý čeká pět druhů lodí a Madagaskar

Unikají detaily hratelnosti Skull and Bones. Na hráče prý čeká pět druhů lodí a Madagaskar

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

16. 9. 2021 12:12 1

Mezi tituly, které v současnosti procházejí nejkomplikovanějším vývojem, se bezesporu řadí Skull and Bones. Pirátský open-world, který měl původně navazovat na popularitu námořních prvků série Assassin’s Creed, byl několikrát odložen, zrušen a kompletně restartován. Nyní ale, zdá se, projekt nabírá lepší kurz. Známý leaker totiž přišel s poměrně konkrétními a zajímavými detaily samotné hratelnosti.

Reklama
Reklama

  • Tom Henderson sdílí informace o hratelnosti Skull and Bones
  • Autoři jsou prý konečně na dobré cestě
  • Dočkáme se pěti tříd lodí ve třech specializacích, Madagaskaru a pobřeží dnešního Mosambiku
  • Ve hře nebude chybět i chůze po svých, ale bez boje nebo parkouru

Konkrétně jde o Toma Hendersona, známého především fanouškům sérií Call of Duty nebo Battlefield. Ten tvrdí například to, že se ve Skull and Bones setkáte s celkem pěti třídami lodí. Každý hráč zřejmě bude začínat s malým člunem a skrze další menší plavidla se musí propracovat až k obrovskému, po zuby ozbrojenému pirátskému plavidlu. Lodě se navíc dále dělí na tři zaměření, konkrétně nákladní, bojové a průzkumné. Co to znamená v praxi se zatím můžeme jen domnívat, logicky by ale válečné lodě měly být pořádně ozbrojené a odolné, nákladní lodě budou těžkopádné kolosy se spoustou volného prostoru a průzkumné lodě budou naopak malé, rychlé a agilní.

Lodě se budou odemykat skrze návody, které lze pořídit v různých městech nebo osadách. To ale samozřejmě není vše, bárku je pak nutné postavit z dostupných surovin, tedy dřeva, kovů a lanoví. Navíc univerzálně neplatí, že “větší je lepší”. Henderson zmiňuje, že menší lodě mohou například prozkoumávat řeky nebo pobřežní mělčiny. Zřejmě tedy můžeme čekat nějakou formu budování flotily a možností přepínání mezi loděmi.

Nedílnou součástí hry budou samozřejmě i úpravy a vylepšení. Arzenál zbraní má být velmi bohatý a vedle obligátních děl a beranidel se dočkáme třeba plamenometu.

Henderson také odpovídá na několik důležitých otázek zasazení a ovládání postav. Dle současného plánu vítězí varianty hry “za piráta”, mimo moře se tedy hráči můžou projít pěkně po svých po městech nebo pobřeží. Nemáme však čekat žádné souboje nebo lezení po domech. Jako hřiště poslouží Indický oceán, konkrétně pak jeho jihozápadní pobřeží. Důležitou roli hraje ostrov Madagaskar, kde fiktivní piráti sídlí, a pobřeží dnešního Mosambiku. Očekávali bychom tak vody Mosambického průlivu, soustroví Komory a případně i ostrovy Réunion a Mauricius.

Zajímavostí je, že se zatím nepočítá s žádnou formou levelování. Pojem o postupu má zajistit pirátský příjem. Jednoduše řečeno - čím více peněz vám teče do kapes z plundrování a plnění misí, tím nebezpečnějším pirátem ve světě Skull and Bones jste.

Nejzásadnější otázka ale zůstává nezodpovězena. Kdy hra vyjde? Henderson sice přiznává, že hra stále není ani zdaleka hotová, vývoj je ale tentokrát na dobré cestě a systém námořních soubojů by měl být velmi povedený. Zda se singapurské pobočce Ubisoftu konečně povede hru dotáhnout do vítězného konce, a na jaké platformy nakonec vyjde (stále se oficiálně počítá jen s Xbox One, PlayStation 4 a PC), ukáže až budoucnost.

Výše zmíněné informace jsou stále spekulativního charakteru. Tom Henderson sice patří mezi velmi věrohodné zdroje, jeho informace ale nemusí být i přesto pravdivé.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

Hrej.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým Hrej.cz