Práce po nocích i o víkendech. Jason Schreier poukazuje na okolnosti uspěchaného vývoje Modern Warfare 3
Hodnocení kampaně Call of Duty: Modern Warfare 3 si Activision za rámeček zřejmě nedá. Mnozí kritizují líný design, opakující se Open Combat mise, krátkou herní dobu a nemastný příběh. Leccos nyní vysvětluje čerstvá zpráva od Jasona Schreiera.
- Jason Schreier nechal nahlédnout do zákulisí vývoje Call of Duty: Modern Warfare 3
- Většina hry údajně vznikla za pouhý rok a půl
- Vývojáři si stěžovali na náročné přesčasy
- Hra byla původně koncipována jako rozšíření pro Modern Warfare 2
- Teprve minulý rok v létě bylo rozhodnuto, že půjde o prémiový titul
V článku publikovaném na serveru Bloomberg uvádí, že byl vývoj značně uspěchaný. Na základě několika vlastních zdrojů zmiňuje, že většina hry vznikla za necelý rok a půl, což je pro projekt tohoto měřítka vskutku šibeniční termín. Samotná kampaň měla být dokončena za rekordních 16 měsíců.
Schreierovi se svěřilo několik současných i bývalých vývojářů. Z jejich výpovědí vyplývá, že byl projekt původně koncipován jako rozšíření pro loňské Call of Duty: Modern Warfare 2, byť Activision tvrdí, že se na hru od začátko pohlíželo jako na prémiový titul.
Zprvu se prý jednalo o spin-off zasazený do Mexika, v létě minulého roku ovšem mělo dojít k rozhodnutí projekt přepracovat v přímé pokračování s Makarovem jako hlavním záporákem v kampani, která hráče vezme na vícero míst po celém světě.
Zpráva uvádí, že Activision vývojářům ze studia Sledgehammer po náročném vývoji Call of Duty: Vanguard přislíbil, že už je nebude tlačit do takto krátkého vývojového cyklu, nakonec se mu ale stejně nevyhnuli. Opět tedy museli pracovat po nocích a také o víkendech, aby vše stihli dokončit. Není se čemu divit, že náhlé změny vnímali jako křivdu.