Platforming má Doom ozvláštnit
I když Doom Eternal sbírá vesměs pozitivní hodnocení, jedna věc je vývojářům vytýkána- a to je tzv. platforming, tedy skákání přes překážky či prázdná místa. Na tuto věc upozornil i Pavel, nyní se k této věci vyjadřuje i samotné id Software, které doufá, že přidání platformingu a puzzlů Doomu pomůže.
„Co bylo dříve monotónní aréna-chodba-aréna-chodba, se nyní může rozdělit na tyto zábavné platform puzzle. Nechceme to přehánět. Všechny jsou vcelku lehké, ale rozbijí to gameplay natolik, díky čemuž, v kombinaci se vším ostatním, to hráče více zaměstná.“
Dle studia tak má nová mechanika a tvoření horizontálních levelů změnit monotónnost. „Opičí hrazda a lezení po zdi nám dovolilo více otevřít prostor a udělat ho více „epičtější“, a to třeba tím, že musíte dvakrát dashovat přes obrovské rokle. Mění to tempo hry.“ Co vy říkáte na platforming v Doomu?