O nového Dizzyho nebyl zájem, nevrátí se
Nový díl legendárního Dizzyho nevznikne. Tvůrčí bratři Oliverové si na něj musejí nechat zajít chuť, protože ve své kickstarterovské kampani zaujali jen osm stovek hráčů a ti jim přispěli pouhými pětadvaceti tisíci librami. Autoři původní série přitom potřebovali 350 tisíc liber. Tři dny před koncem sbírkovní kampaně je tedy víc než jasné, že se Dizzy reinkarnace jen tak nedočká.
Důvodů pro neúspěch kampaně může být hned několik. Možná je Dizzy už definitivně určen historii, možná Oliverové nejsou těmi nejsympatičtějšími vývojáři na světě a možná hráči v představovačce projektu očekávali mnohem víc než jen proklamace o „největší Dizzy hře v historii“.
Dvojice autorů totiž v promu nepůsobila důvěryhodně. Publiku ukázala pár základních skic, ale nepředstavila engine, scénář, demo, screenshoty, zkrátka nic konkrétního. Většina kickstarterovských projektů je dnes mnohem připravenější. Než totiž vývojáři začnou prosit o peníze, mívají za sebou i několik měsíců, někdy dokonce i let, tvůrčí práce. A tohle rozhodně není případ Dizzyho.
Oliverové ostatně přiznávají, že měli kampaň rozjet později. Tedy až v době, kdy by lidem mohli nabídnout ke shlédnutí i gameplay video nebo demo, které by o Dizzym řekli více než tisíce snílkovských vět. Oliverové se podle svých slov budou snažit s projektem ještě pracovat a někdy v budoucnu přijít s lepší kampaní. Brzy to ale určitě nebude.