Nový únik velmi podrobně představuje Assassin’s Creed Mirage. Mluví o hratelnosti, možnostech i datu vydání
i Zdroj: Ubisoft
Assassin's Creed Mirage Novinka Nový únik velmi podrobně představuje Assassin’s Creed Mirage. Mluví o hratelnosti, možnostech i datu vydání

Nový únik velmi podrobně představuje Assassin’s Creed Mirage. Mluví o hratelnosti, možnostech i datu vydání

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

17. 5. 2023 16:59

Poměrně respektovaný francouzský leaker s přezdívkou j0nathan na svém youtubovém kanálu zveřejnil video, ve kterém podrobně rozebírá obsah chystaného menšího pokračování série Assassin’s Creed s podtitulem Mirage. Informace je samozřejmě potřeba brát s rezervou, některé podrobnosti ale zní velmi zajímavě.

Reklama

  • Únik hovoří o hratelnosti Assassin's Creed Mirage
  • Hra by měla být kompaktnější s návratem stealthu, vražd a systému hledanosti

V následujícím popisu vycházíme z překladu a výtahu francouzsky mluvících fanoušků. Podle j0nathana by hra měla podle současných plánů vyjít 12. října. Původně vznikala jako větší DLC pro Assassin’s Creed Valhalla, nakonec se ale koncept autorům natolik zalíbil a prohloubil, že padlo rozhodnutí oddělit ho jako samostatný titul. Hratelnostně má připomínat především egyptské Origins s širokými možnostmi zbraní a udělátek pro městské operace. Ve stromu schopností čeká zhruba 15 skillů a jednotlivé novinky se odemykají plněním hlavních misí.

Příběh bude prý vystavěn kolem čtveřice důležitých misí, respektive vražd nejdůležitějších cílů. Před samotným úkonem je ale potřeba cíl pořádně proklepnout a získat o něm co nejvíce informací. Systém tedy bude připomínat úplně první díl série. Samotnou vraždu ale můžete vykonat řadou různých způsobů, což zase odkazuje na londýnský Syndicate, případně na sérii Hitman.

Fanoušci původních her se mají těšit na téměř úplnou absenci prvků mytologie, božských schopností a RPG systémů. I tak si příběh má pohrávat s motivy starověkých civilizací, Isu a pořád bude respektovat linku příběhu v současnosti. Právě moderní doba bude ale ve hře zastoupena jen velmi symbolicky. Zápletka naopak vysvětlí, jak se z staršího řádu Skrytých stali oblíbení Assassíni.

Mezi další navrátivší prvky patří kodex, systém fakcí, větší zaměření na parkour, stealth, odposlouchávání, sledování nebo hledanosti. Kvalita parkouru ani zpracování města Bagdád se nicméně podle osobního hodnocení j0nathana neblíží dříve zmiňovanému a oblíbenému dílu Unity.

Zda jsou výše zmíněná tvrzení pravdivá se dozvíme snad už 12. června, kdy proběhne akce Ubisoft Forward.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama