Nový Splinter Cell zabere až 12h
Možná si řikáte, že není 12 hodin bůhvíjak mnoho, jde však především o to, čím se vyplní a výtvarný ředitel Maxime Beland si je toho zdá se dobře vědom. „Chci, aby lidí hru hráli a aby ji také dokončili,“ řekl Beland OXM.
To se samozřejmě vztahuje k normální obtížnosti, která je pro většinu hráčů tím pravým ořechovým. Druhá přítomná, realistická, bude opravdovou zkouškou vašich reakcí a strategického myšlení. Budete se muset schovávat ve stínech, plánovat svůj postup, zabíjet co nejrychleji a co nejvíce potichu. Nepřátelé budou mnohem přesnější a celkově profesionálnější a vám stačí k loadingu dvě dobře mířené kulky.
„Chceme využít stejného systému obtížnosti, jako jsme provozovali v Rainbow Six: Vegas. Ta realistická bude pro všechny zakořeněné fanoušky série a pro ty hardcore hráče, kteří rádi u hry ztráví pěkně dlouhé chvíli. Nomální je pak pro všechny ostatní, kteří hrou projdou za 12 hodin a dopřejí si skvělý zážitek místo toho, aby za 30 hodin nespočetkrát umírali,“ dodal Beland.
Ti z vás, kdo se strachují o dobře investované peníze pak určitě zaujme inovativní a nabušený multiplayer, který vývojáři chystají taktéž. Vypadá to tedy na jasnou koupi, kterou si dopřejeme už v říjnu. Jako bonus si vychutnejte nejnovější vývojářský deníček, kde se dozvíte více o plížení, využívání nové AI nepřátel a dalších vychytávkách.