Neúspěch akce Concord Sony šokoval, tvrdí insider
Společnost Sony údajně pečlivě přehodnocuje další live-service tituly, aby se neopakovala situace s Concordem.
- Sony kvůli Concordu přehodnotila další live-service projekty
- Sony byla údajně velmi překvapena, že střílečka Condord pohořela
- Má jít o hlavní důvod zrušení her od studií Bluepoint Games a Bend
Concord se stal jedním z největších propadáků loňského roku, podle odhadů se prodalo pouze 25 tisíc kusů, než byl provoz hry ukončen, a to pouhé dva týdny po vydání. Asi netřeba dodávat, že pro společnost Sony šlo o značně nákladný manévr, který už nehodlá opakovat.
Insider Jeff Grubb v nejnovější epizodě pořadu Game Mess Decides uvádí, že právě kvůli neúspěchu Concordu došlo ke zrušení her, na niž pracovala studia Bluepoint Games a Bend. „Stalo se to kvůli Concordu. Tohle by mělo být jasné. Tak mi to bylo řečeno… Sony byla z Concordu v šoku, teď obchází všechna studia a přehodnocuje každý projekt.“
Sony ruší další dva live-service tituly, jedním z nich má být God of War
Po neúspěchu akce Concord se potápí další dva live-service projekty, na nichž pracovala studia Bend a Bluepoint Games.
Na hřbitově live-service titulů přitom začíná být poměrně plno. Vzpomenout můžeme na multiplayerové spin-offy k The Last of Us a Marvel’s Spider-Man, dále tu máme reboot Twisted Metal či fantasy RPG, za nímž stálo London Studio.
Některé týmy padly spolu se svými projekty, příkladem mohou být právě autoři Concordu ze studia Firewalk. Mluvčí Sony nicméně zdůraznil, že Bluepoint Games a Bend budou ve své práci pokračovat, ačkoli zatím není jasné, na čem budou pracovat.