Nejen Microsoft, i Sony plánuje zavést reklamy do free-to-play her. Za jejich zhlédnutí by hráči mohli získat odměnu
V minulých dnech vyšlo najevo, že Microsoft plánuje do free-to-play her zakomponovat reklamy, které by se zobrazovaly hráčům na PC i na konzolích. Nyní se zdá, že něco podobného plánuje také Sony.
- Sony také chystá zavést reklamy do free-to-play her
- Už nyní údajně běží testovací program
- K oficiálnímu oznámení by mělo dojít ještě letos
Magazín Business Insider, jenž informaci vypustil, nyní dodává, že Sony chystá zavést podobný systém reklam na konzolích PlayStation. Společnost má podněcovat vývojáře, aby se k této možnosti v rámci free-to-play her přiklonili, zatím ale není jasné, v jaké podobě se nakonec budou prezentovat koncovým uživatelům.
Microsoft má plánovat včlenění reklamní sdělení do free-to-play her, hovoří se o billboardech
Podle zdrojů zahraničního webu Business Insider (přepsáno magazínem VGC), uvažuje Microsoft nad tím, že by aktivněji včlenil reklamní sdělení do free-to-play her. Změna se má podle všeho dotknout her pro Windows i Xbox. Mluví se také o tom, že si Microsoft dobře uvědomuje, jakou odezvu může u hráčů sklidit.
Sony zároveň údajně plánuje se svými partnery sdílet údaje o uživatelích, které by zřejmě měly posloužit jako základ pro lepší zacílení reklamy. Mluví se dokonce o variantě, kdy by hráči za zhlédnutí dostali odměnu v rámci virtuální měny, za níž by si následně mohli koupit předměty v dané hře.
Zpráva zmiňuje, že Sony už spustila testovací program, v němž mohou vývojáři reklamy vyzkoušet. Oficiální představení by se údajně mělo uskutečnit koncem letošního roku.
Rogue Company bude hráčům pouštět reklamy, za jejich sledování získají body reputace
Vývojáři dnes mají celou řadu možností, jak monetizovat obsah, jednou z nich jsou také klasické reklamy. Touto cestou jde i studio Hi-Rez, Rogue Company bude brzy zobrazovat reklamní spoty společnosti Simulmedia.