Moss: Cloud umožní realistickou destrukci
Studio DICE je známé zejména sérií Battlefield, ve které je použit interní engine Frostbite. Ten je zase oslavován díky své technické stránce, která dovoluje nejen velké mapy, ale také krásnou grafiku a celkem rozsáhlou destrukci, kterou Battlefield V opět posunul na další level.
Ken Moss, vedoucí technologií v EA ale tvrdí, že schopnosti DICE, potažmo Frostbitu se ale ukážou až s masivním příchodem cloudové technologie. „Strašně se těším na streamovací technologii. Hlavní rozdíl není to, že se váš procesor nachází ve velké budově nebo ve vašem obýváku. Ten rozdíl je v tom, že můžete mít stovky, tisíce nebo i miliony počítačů, které vám pomohou rozběhnout vaší hru.“
„DICE je známo pro úžasnou destrukci. Dokážou ničit věci lépe než kdokoliv jiný. A pokud tento princip aplikujeme na Battlefiled, tak vývojáři jsou hodně limitováni tím, co mohou dělat. Mají určité množství CPU a GPU, a vše se musí odehrávat živě. Pokud by měli k dispozici spoustu serverů, na kterých by běžela fyzika Frostbitu a kalkulace, jednou by tato destrukce mohla vypadat jako v reálném světě. A nemusíme se bavit jen o ničení věcí. To platí o každé části hry.“ Také si myslíte, že se někdy dočkáme her, které by simulovaly reálnou fyziku?