Místo stovek hodin raději dokonalý zážitek. Blood of Dawnwalker sází na kvalitu
„Kvalita, ne kvantita.“ Tak by se dal ve zkratce popsat přístup bývalých vývojářů Zaklínače 3.
- Tvůrci Blood of Dawnwalker volí střídmější přístup
- Hra bude mít okolo 30 až 40 hodin
- Chtějí nabídnout hutný a precizně zpracovaný zážitek
V lednu tohoto roku studio Rebel Wolves představilo svou novou hru Blood of Dawnwalker, drsný upírský titul s temnou atmosférou. Za vývojem stojí Konrad Tomaszkiewicz, bývalý režisér The Witcher 3: Wild Hunt ze studia CD Projekt RED, a několik kolegů s podobnými zkušenostmi. O tvůrčím směru hry se nedávno rozpovídal i jeho bratr Mateusz Tomaszkiewicz, který zdůraznil, že cílem není kvantita, ale kvalita.
Nové RPG od tvůrců Zaklínače: The Blood of Dawnwalker láká na upíry a temnotu
Rebel Wolves, studio složené z veteránů CD Projektu, odhalilo svůj debutový projekt - The Blood of Dawnwalker.
Tomaszkiewicz vysvětlil, že Blood of Dawnwalker nebude gigantickou hrou, co se týče obsahu a herní doby, ale rozhodně nepůjde o malý projekt. Jelikož jde o první titul studia Rebel Wolves, autoři zvolili střídmější přístup. V rozhovoru pro GamesRadar odhalil, že příběh hry bude trvat přibližně 30 až 40 hodin, což je ve srovnání se 100hodinovým průměrem The Witcher 3 podstatně méně.
To však podle něj není na škodu. Místo zahlcení hráčů obrovským množstvím obsahu se vývojáři zaměřují na hutný a precizně zpracovaný zážitek:
„Pokud jde o kvalitu, míříme na úroveň AAA her, protože právě z tohoto prostředí pocházíme.
Naše hry nejsou tak velké co do rozsahu a herní doby. Jsme menší studio a jde o náš první projekt, takže budujeme něco kompaktnějšího.“
Blood of Dawnwalker je vyvíjeno na enginu Unreal Engine 5 a zamíří na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X|S. Datum vydání zatím není známo, ale prvních záběrů z hraní bychom se měli dočkat v létě letošního roku.