Zpět na článek

Diskuze: Nové RPG od tvůrců Zaklínače: The Blood of Dawnwalker láká na upíry a temnotu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

JirkaK
JirkaK
Level 1 Level 1
15. 1. 2025 17:53 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je ale celkem normální pro looter hry. Hráči v tom utopí stovky, resp. tisíce hodin, sám mám v TFD 1800 hodin.

Repetitivní farmení je samozřejmost u tohoto typu her. Ale žádná hra takového typu nedokáže těm nejvíce hardcore hráčům nabídnout dostatek obsahu aby je za bavila na takový počet hodin.

Nový hráč, pokud rychle pochopí principy a způsob, jak efektivně získávat věci, tak ve hře stejně stráví 300-400 hodin, když to hned nepobere, tak i 500+ hodin. To pro casual hráče znamená klidně 1-2 roky hraní.

Nexon se o tu hru ale neskutečně stará, velice rychle reagují na feedback hráčů a mnoho obsahu se změnilo a dále mění aby více vyhovoval potřebám hráčské komunity. Získávání nových descendantů a zbraní se zrychlilo a snížila se závislost na RNG.

Už za pár hodin vychází druhý content drop v rámci seasson 2 - nový descendant, fungl nová herní aktivita, nový boss fight, dva starší intercept battly bude možné hrát solo. Poslední větší content drop byl jen před 6 týdny 5. prosince. Hra teď právě každých cca 6 týdnů dostává nový hratelný content a balancing, quality of life vylepšení, nové eventy, vycházejí ještě častěji. V současné sezóně takové patche vychází cca každý druhý týden.

10 tisíc konkurečních hráčů pak není vůbec špatné číslo. Zvláště, když jsou věrní a ochotni ve F2P titulu utrácet, lidí kteří si zaplatí descendanta místo jeho farmení je mnoho, ještě víc lidí pravidelně kupuje kosmetické věci/skiny. Nexon ještě nedávno ve velkém posiloval tým pracující na TFD, aby právě mohli rychle reagovat na feedback hráčů a tvořit nový obsah.

Nejblíže je k TFD Warframe, ten sice na začátku neztratil herní bázi ale začal na nízkých číslech a první cca 2 roky ta herní báze nerostla. Potom začala nabírat na popularitě a už je tu kolik, 11-12 let?

Destiny 2 měla taky poměrně slabý začátek a měla špatné hodnocení, první DLC byly chabé. Větší popularitě se začla těšit po výrazném remake s DLC Forsaken, ale i na Destiny jde krásně vidět, jak vyjde nová srzóna/DLC, hráči vykočí na 200-250 tisíc, hardcore hráči to během pár dní všechno pořeší a po nějaké době je na 20 tisících hráčích.

Hater
Hater
Level 1 Level 1
14. 1. 2025 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm tak to jo, to si nechám líbit..:) tohle bude to pravé pokračovani Zaklínače:)

Reklama
Reklama