MindsEye po nepovedeném startu: IO Interactive doufá v nápravu
Debutová hra MindsEye od Build a Rocket Boy nezvládla start a přinesla kritiku, vrácení peněz i propouštění. IO Interactive přiznává zklamání, ale doufá v budoucí zlepšení.
- MindsEye trpělo technickými problémy, hráči žádali refundace
- IOI Partners se podíleli na distribuci, doufali v úspěch
- Studio slibuje opravy a patchování hry
MindsEye, příběhová akční adventura od Build a Rocket Boy, se po svém uvedení stala synonymem zklamaných očekávání. Hru provázely technické problémy, negativní recenze, vrácení peněz i následné propouštění. Přitom ještě před vydáním vzbuzovala naděje – tolik, že se na její distribuci podílela i vydavatelská divize IO Interactive. „Měli skvělé nápady a zajímavý svět. Doufali jsme, že to hráči uvidí,“ řekl šéf IOI Hakan Abrak. Realita však byla tvrdá a launch označil za „těžký“ i pro samotné IOI Partners.
Šéf studia Build a Rocket Boy viní z neúspěchu MindsEye „sabotéry“
Leslie Benzies se po neúspěšném startu akce MindsEye poprvé obrátil na zaměstnance. Stále věří, že se studio vzpamatuje.
Build a Rocket Boy přiznal zklamání a začal vydávat patche, které mají hru postupně zlepšit. Zakladatel studia Leslie Benzies ve videohovoru zaměstnancům slíbil, že projekt znovu nastartuje, i když vinu částečně připsal „sabotérům“. Jaká bude budoucnost MindsEye i celé firmy, zatím není jasné. IO Interactive mezitím potvrdilo, že vlastní projekty, jako chystaná bondovka 007 First Light, si bude vydávat samo – a zda bude IOI Partners ještě někdy distribuovat cizí hru, zůstává otevřenou otázkou.