Šéf studia Build a Rocket Boy viní z neúspěchu MindsEye „sabotéry“
Leslie Benzies se po neúspěšném startu akce MindsEye poprvé obrátil na zaměstnance. Stále věří, že se studio vzpamatuje.
- Leslie Benzies promluvil k zaměstnancům ohledně krize způsobené neúspěchem MindsEye
- Na vině jsou podle něj „sabotéři“ uvnitř i vně firmy
- Hru chce vydat znovu
Leslie Benzies, veterán herní branže, který si udělal jméno díky sérii Grand Theft Auto, se po týdnech mlčení konečně spojil se zaměstnanci studia Build a Rocket Boy, kterému šéfuje. Ve videohovoru se vyjádřil ke stavu studia a plánům kolem ambiciózní hry MindsEye, z níž se vyklubal totální propadák.
Naprostý propadák. Společnost prozrazuje, kolik hráčů oslovila kritizovaná akce MindsEye
Titul MindsEye pohořel, počet hráčů je údajně žalostný.
Jak reportoval server IGN, podle Benziese za problémy nestojí jen technické chyby nebo negativní recenze, ale i „interní a externí sabotéři“, kteří podle něj cíleně poškozovali studio i hru. Benzies slíbil, že se studio „zotaví“ a hra bude znovu vydána.
Vývojáři nicméně nejsou v nejlepším rozpoložení, studio totiž v důsledku žalostných prodejů čeká rozsáhlé propouštění. O práci by mělo přijít nejméně 100 lidí jen ve Velké Británii, snižování stavů se však pravděpodobně dotkne i dalších týmů. Podle analytické společnosti Ampere Analysis si titul od vydání zahrálo méně než 250 tisíc hráčů.