Šéf studia Build a Rocket Boy viní z neúspěchu MindsEye „sabotéry“
i Zdroj: IO Interactive
MindsEye Novinka Šéf studia Build a Rocket Boy viní z neúspěchu MindsEye „sabotéry“

Šéf studia Build a Rocket Boy viní z neúspěchu MindsEye „sabotéry“

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

2
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Leslie Benzies se po neúspěšném startu akce MindsEye poprvé obrátil na zaměstnance. Stále věří, že se studio vzpamatuje.

Reklama


  • Leslie Benzies promluvil k zaměstnancům ohledně krize způsobené neúspěchem MindsEye
  • Na vině jsou podle něj „sabotéři“ uvnitř i vně firmy
  • Hru chce vydat znovu

Leslie Benzies, veterán herní branže, který si udělal jméno díky sérii Grand Theft Auto, se po týdnech mlčení konečně spojil se zaměstnanci studia Build a Rocket Boy, kterému šéfuje. Ve videohovoru se vyjádřil ke stavu studia a plánům kolem ambiciózní hry MindsEye, z níž se vyklubal totální propadák.

Jak reportoval server IGN, podle Benziese za problémy nestojí jen technické chyby nebo negativní recenze, ale i „interní a externí sabotéři“, kteří podle něj cíleně poškozovali studio i hru. Benzies slíbil, že se studio „zotaví“ a hra bude znovu vydána.

Vývojáři nicméně nejsou v nejlepším rozpoložení, studio totiž v důsledku žalostných prodejů čeká rozsáhlé propouštění. O práci by mělo přijít nejméně 100 lidí jen ve Velké Británii, snižování stavů se však pravděpodobně dotkne i dalších týmů. Podle analytické společnosti Ampere Analysis si titul od vydání zahrálo méně než 250 tisíc hráčů.


Reklama
Reklama

Související články

Reklama
Reklama