Mijazaki očekává, že Elden Ring dokončí více hráčů. Svou předpověď zakládá na otevřeném světu a multiplayeru
i Zdroj: Hrej.cz
Elden Ring Novinka Mijazaki očekává, že Elden Ring dokončí více hráčů. Svou předpověď zakládá na otevřeném světu a multiplayeru

Mijazaki očekává, že Elden Ring dokončí více hráčů. Svou předpověď zakládá na otevřeném světu a multiplayeru

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

29. 1. 2022 08:20

Duchovní otec nejznámějších a nejoblíbenějších od FromSoftware, Hidetaka Mijazaki, nás už dříve nechal nahlédnout za oponu Elden Ringu, naposledy ve spojitosti s grafikou. Nyní usoudil, že přišel čas i na opakované okomentování toho kterého rysu jeho her komentujeme nejvíce – obtížnosti. V rozhovoru na oficiálním blogu PlayStation se proto tématu věnuje.

Reklama

  • Obtížnost Elden Ringu má být opět výzvou, byť hru zřejmě dokončí více hráčů než dříve, usuzuje Hidetaka Mijazaki
  • Méně zkušení mají nacházet oporu v možnostech otevřeného světa a pomoci ostatních hráčů

Hlavní nosnou myšlenkou, o kterou se Mijazaki opírá, je striktní odmítnutí, že by měl být Elden Ring v kontrastu předešlé tvorby FromSoftware vytvářen záměrně lehčí. Věří však, že přístupnost multiplayeru a otevřenost světa zapůsobí tak, že hru ve výsledku patrně pokoří více hráčů. Nemalou pomocí se dozajista stane i převzatý mechanismus Stealthu s předchozího Sekira.

V rámci Elden Ringu má být tak hráčovi dáno do vínku více nástrojů, kterých může mazaně zužitkovat k překonávání nesnází i přelstění nepřátel a bossů. Totéž platí i pro pobízivost šancí navrátit se k již navštívenému místu v tom případě, skončil-li poslední pokus nezdarem a potácením se ve slepé uličce. Vlivem nelineárního postupu světem nemusí tedy hráč tvrdošíjně narážet hlavou do zdi, ale může se vydat kamkoli se mu zlíbí. Tedy pochopitelně do momentu, než se i zde se zlou potáže.

Už jen pár týdnů! Elden Ring je hotový a míří do lisoven nebo digitálních obchodů
i Zdroj: Hrej.cz

Už jen pár týdnů! Elden Ring je hotový a míří do lisoven nebo digitálních obchodů

Studio FromSoftware oznámilo veselou novinu, která potěší řadu fanoušků temných RPG z celého světa. Do úspěšného konce totiž…

24. 1. 2022 16:24

Co se týče vlastního prvku otevřeného světa, k němu Mijazaki dodává, že hlavní výzvou při jeho vytváření bylo skloubení hratelnosti „Souls-Born“ série s menší svázaností větších kulis. Druhou překážku, kterou považuje za zvlášť zásadní, ztotožňuje pak s dynamikou, totiž celkovým tempem a rychlostí, s níž dochází k vývoji hráčského charakteru. Možnost diktovat si vlastní postup světem sice tvořila do jisté míry součást i starších her studia, až nyní ovšem dosahuje svého pomyslného maxima.

Na konec shrňme, že Mijazaki v interview taktéž potvrdil začlenění režimu New Game + a vícero příběhových konců.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama