Microsoft nabírá dva vývojáře Naughty Dog
Vypadá to, že Microsoft chce přinést opravdu nabité a kvalitní tituly z produkce vlastních studií. Do svých řad totiž najal další dva bývalé zaměstnance z konkurenčního Sony, přesněji studia Naughty Dog, které má za sebou velmi úspěšné vydání The Last of Us 2.
Konkrétně jde o Lee Davise, vedoucího animací soubojů na blízko, který je nyní vedoucím gameplay animací ve studiu The Initiative, a Laurena Garcia, bývalého character shading technical ředitele, který taktéž zamířil do studia The Initiative a zastává stejnou pozici jako v Sony. V obou případech se Microsoftu podařilo „donutit“ vývojáře ukončit práci v Naughty Dog a přejít právě k Microsoftu.
So happy to announce that this week I joined at The Initiative. This is an incredible team working on something truly special. It was so hard to left behind my friends at NaughtyDog. But I need to say thank you to @Xbox@XboxP3 to allow me be part of Xbox family! <3
— Lauren Garcia (@MrLGarcia) October 13, 2020
Bez pochyb mají oba dva zmínění velké zkušenosti – jejich zkušenosti se podepsaly na vývoji TLoU 2, Davis pracoval i na sérii Uncharted. Obecně pak The Initiative těží právě ze zkušenosti z tvorby her ze sony – v roce 2018 do studia zamířil bývalý producent God of War Brian Westergaard.
Former Head of Melee Animation at Naughty Dog Lee Davis joins The Initiative as the Lead Gameplay Animator. He worked on The Last of Us I & II, Uncharted 4 & Uncharted 2.
— Klobrille (@klobrille) October 13, 2020
As with previous hires, the studio seems to aim for a highly-skilled animation team. https://t.co/TWISUoeoo3pic.twitter.com/wLkGbLudhk