michael-pachter-nintendo-je-jako-mcdonald-s
Novinka Michael Pachter: "Nintendo je jako McDonald's"

Michael Pachter: "Nintendo je jako McDonald's"

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

11. 3. 2009 09:19 7
Reklama

Analytikovi Michaelu Pachterovi zřejmě nedávají moc najíst. Nebo má minimálně pořád hlad, protože ve své dnešní analýze trhu přirovnal všechny tři hlavní konzolové tábory k nějakému řetězci restaurací. Nejvíce se rozhovořil o Nintendu, které označil za McDonald's svého druhu. To, co kdysi fungovalo pro řetězec fast foodů, to funguje nyní právě pro Nintendo. Neznamená to ovšem, že Mario rovná se Big'n Tasty, z čehož by měl radost zejména Honza Vitík. Podobnost je samozřejmě v obchodním přístupu.

"Lidé kupují hry pro Wii ze stejného důvodu, jako chodí do McDonaldu. Všimněte si, že, stejně jako u Nintenda, McDonald's nemají zrovna širokou sbírku kulinářských ocenění, ale přesně víte co vám naservírují, jsou dostupní a mají pevně danou nabídku. Je zajímavé, že zde funguje i faktor prvního pohledu, protože si přesně dovedete představit jakou hru dostanete z jednoho jediného obrázku - stejně jako u McDonald's. A pokud ten obrázek za nic nestojí, tak si to taky nebudete objednávat." Pachter se nebál ani porovnávat všechny tři konkurenční společnosti v jídelní terminologii. "Nintendo je typickým příkladem fast foodu, Sony je stále ve skupině velmi drahých restaurací a Microsoft se usadil někde na půli cesty." Bon Appétit, Michaeli!

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama