McCoy a Shiring zakládají Gravity Well
V únoru zasáhlo studio Respawn velká rána – vývojáře opustil vedoucí producent Drew McCoy, který zde působil deset let. Jakožto producent tvořil oba díly Titanfallu, a samozřejmě pomáhal i s vývojem Apex Legends. Po svém odchodu napsal, že si dá od her chvíli pauzu, ale rozhodně bez nich nevydrží dlouho.
Nakonec se McCoy spojuje s Jonem Shiringem, vedoucím softwarového vývoje v Respawnu, který odešel o něco dříve, než McCoy, a společně zakládají nové studio Gravity Well. To má prý „otřást“ s vysoko rozpočtovým vývojem her a má se zbavit crunche.
„Zakládáme studio kvůli tomu, jak my chceme dělat hry. Chceme soustředit čas na všechno a získat nápady a zpětnou vazbu od celého týmu. Budujeme toto studio tak, aby vydrželo po dekády, a to nejde bez týmu na prvním místě. Zdraví je naší absolutní prioritou. To znamená anti-crunch a dobrou kompenzaci.“
Shiring dále zmiňuje, že kreativita prý trpí ve studiích, které mají přes 100 zaměstnanců. Gravity Well tak má mít jasný limit 80-85 zaměstnanců, a chce se soustředit i na práci z domova. „Jednou z hlavních hodnot Gravity Well je diverzita, nechceme být ochromeni stěhováním se nebo problémy s vízy. Chceme mít ty nejlepší lidi v průmyslu, bez ohledu na to, kde bydlí.“ Prozatím ale nevíme, na jaké projekty se chce Gravity Well soustředit.