lide-z-cryptic-se-musi-zlepsit
Novinka Lidé z Cryptic se musí zlepšit

Lidé z Cryptic se musí zlepšit

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

Reklama

Událostí včerejšího dne, tedy alespoň co se RPG her týče, bylo oznámení dalšího dílu ze slavné série Neverwinter. Stejnojmenně nazvaný PC exkluzivní díl by měl vyjít kolem Vánoc příštího roku a neočekává se od něj nic menšího, než navázání na úroveň kvality předchozích dílů. Ovšem k tomu, aby se podařilo tento cíl naplnit, musí vývojáři zapracovat nejdříve sami na sobě.

A to není z naší strany nějaká vymyšlená kritika. Nutnost zlepšit se vycítili sami vývojáři a otevřeně o tom mluví. Slovo si navíc vzal šéf Cryptic Studios, Jack Emmert, a nešetřil slovy jako vylepšení, změna, a dramatický. Cesta k úspěchu vede podle Emmerta především skrze jasné určení konceptu hry a stylu, jakým bude zpracována. Výsledkem Neverwinteru by proto měla být dynamická, multiplayerová, ale zároveň i příběhem vedená hra, která potěší všechny příznivce série i naprosté nováčky. Na rozdíl od předchozích her od Crypticu ale není snahou vytvořit z Neverwinter obří MMO se vším, co se od žánru očekává. Hra proto bude zaměřená více na malé skupiny hráčů, podobně třeba jako v Guild Wars: „Když jsme následovali tuhle filozofii [mít obří MMO a zavděčit se všem], nic nebylo dotažené do konce. Skončili jsme proto s náručí nedodělaných prvků v určitých částech hry,“ vysvětluje Emmert a naráží tím na nechvalně známou věc, že Cryptic umí rychle, ale možná na úkor kvality. Ostatně i to pak po pár větách sám na plnou pusu přiznal: „Super rychlý neznamená super dobrý. Tohle říkají recenze, tohle říkají hráči.“

Snad se tedy vývojáři z vlastních chyb poučí, zametou si před svým prahem a Neverwinter se stane další perlou z klasické série fungující na dlouhověkých pravidlech Dungeons & Dragons.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama