Kojima obdivuje vývojáře Clair Obscur – ideální tým je 33 lidí a pes
i Zdroj: Kojima Productions Co., Ltd.
Clair Obscur: Expedition 33 Novinka Kojima obdivuje vývojáře Clair Obscur – ideální tým je 33 lidí a pes

Kojima obdivuje vývojáře Clair Obscur – ideální tým je 33 lidí a pes

Andrej Holátko

Andrej Holátko

1
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Hideo Kojima označil malý tým Sandsfall Interactive, který stojí za úspěchem Clair Obscur, za „ideální“, a přiznal, že by rád tvořil v podobném uspořádání.

Reklama


  • Kojima obdivuje Sandfall Interactive, že vytvořili velký hit s malým týmem
  • Skutečná velikost studia je ale přes 400 lidí, včetně externistů a herců
  • Kojima preferuje malé týmy; jeho studio sahalo pod 150 lidí, i když přesáhlo 200

Hideo Kojima vyjádřil obdiv ke studiu Sandfall Interactive a jeho projekt Clair Obscur: Expedition 33. Během rozhovoru v Austrálii uvedl, že ideální tým pro něj je malý – zhruba 33 lidí a jeden pes.

Kojima ale také přiznal, že tvorba většího týmu často vede k problémům s delegováním a ztrátou účelnosti myšlenek. Oceňuje, že Sandfall dokázal vytvořit úspěšnou hru s relativně komorním jádrem, ale upozornil, že ve skutečnosti bylo zapojeno přes 400 lidí – často externí dodavatelé, dabéři nebo herci.

Sám Kojima dokonce zmínil, že při zakládání Kojima Productions si přál udržet velikost studia pod 150 lidí. I přes covidový růst na více než 200 zaměstnanců ale usiluje o kompaktní strukturu. V jeho ideálním světě malý tým přináší efektivní spolupráci a podporuje kreativitu.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama