Zpět na článek

Diskuze: Kingdom Come vyjde až v roce 2018

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Flois
Flois
Level 1 Level 1
12. 6. 2017 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak pokud se hra nepovede budou za to moct lidi co se nechali oblbnout eurofašisti z Bruselu případně kampaň co je zaplacená z EU dotací. Prostě klasickej Vávra pláč. A komu se hra nelíbí není vlastenec.

Upřímně ty hře přeju aby ju přítomnost záchodu zachránila. Bojím se že to bude jak jeho mafie. Vytvoří se pěknej otevrenej svět aby se v něm posléze udělala klasická lineární hra bez obsahu navíc. Necháme se překvapit co vše se nakonec do finální verze nedostane pač to bude moc těžký udelat. Snad aspoň ty záchody už sou jistý...

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
11. 6. 2017 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@saldy: No tak o to smutnější je, že on si myslel, že to dokáže :)

Fordzy
Fordzy
Level 1 Level 1
10. 6. 2017 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: New Vegas obsahoval deti. Bylo jich par a byli nesmrtelni, ale kdyz si zabil vsechny okolo tak decka zdrhli a uz se nevratili. Nemohl si minout kluka honici svoji kamaradku s pistolkou v ruce. Ta pistolka byla nahodou ovladacem k nejsilnejsi zbrani ve hre. ;)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
10. 6. 2017 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: Uvědomuješ si, že Zaklínač 3 měl rozpočet 81 miliónů dolarů a Skyrim 80, že jo? Milión liber je úplné nic. Navíc nevím co tu plašíte, nevypadá to nijak zvlášť špatně, Andromeda vypadá o dost hůř, například.

@Smaug.: Lepší děti nemít vůbec, než aby tam běhali otravní nezranitelní parchanti, ala Skyrim. New Vegas taky žádné děti nemělo a chybělo to nikomu? Ne.

@DeSmond: Co by nebylo? Zaklínač 2 sice není open world, ale lokace jsou dostatečně velké, aby to bylo jedno, není to žádný tunel. Navíc si to srovnej s čím chceš, třeba s Arkham City, Far Cry 3, nebo AC3, Skyrim je prostě po technické stránce totální prasárna, vždyť tam proboha ani nefungují správně stíny...

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
10. 6. 2017 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proc uz nevypada hlavni hrdina jako Pavel Dobrovsky?

Jinak teda tohle info me nikterak neprekvapuje. Uspech tehle hre od srdce preju, ale stale zustavam pomerne skepticky. A trailer me teda neutvrdil v tom, ze jsou ty obavy zcela liche. Pusobi to na me lehce amatersky. Jiste Warhorse neni AAA studio podporene velkym vydavatelem, ale malo ta hra taky uplne nestala a po vsech tech slibech bych cekal trosku vyssi uroven, minimalne v traileru, ktery mohou vypucovat.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
10. 6. 2017 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: Jasně, tohle by bylo naprosto geniální, kdyby to fungovalo. Pokud bys NPC nenašel u něj doma a ani v zaměstnání (na poli, na pile atd.) a v hospodě (kde se taky často nachází) bys od jiných štamgastů zjistil, že dočasně přebývá ve vedlejší vesnici - a tam bys ho opravdu našel. Jenže věří vůbec někdo, že tohle může opravdu fungovat? :D Jakmile se jedna část pokazí nebo nebude vůbec implementovaná (např. ta možnost zjištění, kde vlastně postava je), tak to bude opravdu jen frustrace.

a.thomas.95@seznam.cz
a.thomas.95@seznam.cz
Level 1 Level 1
9. 6. 2017 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trailer vypadá dobře lepší než nadupaný trailer a nakonec hra je pak tragická, škoda toho českého dabingu.
HW nároky jsou sympatický

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
9. 6. 2017 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: je to prvotina warhorse ale je tam Vávra kterej ze sebe udělal mistra světa ve tvorbě her a jak on by vylepšil uplně všechno u každé hry, zatímco cdprojekt red to bylo prostě nový neznámí studio, žádná hvězda nic, zatímco tady se už warhorse prosadilo díky Vávrovi a on tomu ještě navyšuje, tím že se strefuje do ostatních her a tím jak se chvástá svou vlastní hrou a bude tam tohle a bude tam tamto a jak už sem psal, ve výsledku to může bejt ucházející hra, ale to byl třeba i Fable 3, to byla hra která měla svoje chyby ale byla to celkem ucházející hra, jenže bylo tolik řečeno a tolik naslibováno že to ta hra prostě nemohla dát a já se bojím že tady se děje to samý.

Martin Synek
Martin Synek
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
9. 6. 2017 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: No když to bude ta tvá třetí varianta, tak Vávra stejně začne plácat o tom, jak byl ten vývoj krkolomný a že se jim nepodařilo do hry implementovat všechny věci tak dobře, jak chtěli. Pak řekně něco ve stylu, že komunita už si žádala vydání a vydavatel taktéž, tudíž není možné, aby všechny věci, které do hry slíbili udělat, prostě nebudou... Vzpomeňte si na to, až to příjde...

Kubaxx
Kubaxx
Level 1 Level 1
9. 6. 2017 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odložení docela vítám, ani jsem neočekával že by to letos vyšlo. Pořád je dost času na tom lipsingu zamakat. Přesto mě celkový dojem ze hry z traileru potěšil.

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
9. 6. 2017 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: jasně já o něm taky věděl půl roku dopředu, ale byla to prvotina studia a první hra z daného univerza která ti slibovala jen to co si viděl z trailerů a tak, což bylo taky díky době a všemu ale Vávra ten svůj opus magnum sám zveličuje, sám si nakládá a to celkem dost

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
9. 6. 2017 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pardon všichni, zdá se, že jsem to datum svým včerejším komentářem přivolal.
@NakasiPes: Sám nejsi, taky mi ten trailer nepřijde extra povedený. A to nemluvím o prkennějších obličejích než u ME:A. Aspoň do traileru to mohli poladit, když už tam jsou tak dlouhý záběry na ksichty. Za trailer jako takový považuji pouze posledních 30 vteřin.

Predator5552
Predator5552
Level 1 Level 1
9. 6. 2017 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: ne, ale možná většina lidí čekala že to vyjde tak jak vývojáři uváděli :-) Tj. konec roku 2015.
A dnes prej začátek 2018. Aby dřív nevyšla Star Citizen.
To bude propadák :-)

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
9. 6. 2017 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: no jo ale zaklínač byl takovej blesk z čistýho nebe, kdy se o ničem nevědělo a najednou bum rpg co má 80h herní doby, příběh postavy všechno, ale tady Vávra už několik let hlásá že Kingdom Come bude mít tohle tohle tohle a bude to revoluce jak něco a všechno se zveličuje o všem se ví a pokud nedostojí tomu co říkal byt by hra objektivně nebyla špatná, bude to průser, takový sliby a taková viditelnost to je dvojsečná zbran no.

Predator5552
Predator5552
Level 1 Level 1
9. 6. 2017 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: No myslím že nezávislé studio už to dávno není.
Na vývoj mají něco kolem 80 milionů ne. Klidně mě opravte.
A to je částka daleko přesahující nezávislou zcénu.
Navíc za cca 20 milionů už je hra prodaná. Takže na tom nic nevydělají.
A osekání hry a vydání o 2,5 roku později je už velkej prů...
Aby to nebyla česká Diakatana :-)

Predator5552
Predator5552
Level 1 Level 1
9. 6. 2017 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevím. Pokud ta hra nebude mít nějakých zázrakem úspěch. (Pochybuju). Tak to bude kolosální prů... :-)
Ještě že už mají peníze. Protože dodržováním termínů zrovna investora nenalákají :-)
Vaření, vaření lektvarů a svět je celkem hezký. Pokud odstraní ten hrozný boj tak by to možná byla dobrá hra.
A že nebude dabing je jen další chyba z mnoha dalších.

celoush
celoush
Level 9 Level 9
Hlavní platforma: PC
9. 6. 2017 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: A furt aby svítilo sluníčko....

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
9. 6. 2017 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho: Včas a bez chyb? :D

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
9. 6. 2017 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak nechápu ty negativni reakce, takoví ti věčně nespokojení lidé. Když vydavatel vydá hru dle očekávání a je technicky rozbitá, je to špatně. Když ji odloží aby byla bez otravnych chyb, je to taky špatně. Tak jak teda? Co vlastně chcete?

Arha
Arha
Level 1 Level 1
9. 6. 2017 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vy naděláte, posunutí o pár měsíců :-)

Ten Vávra tam :-D

saldy@seznam.cz
saldy@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 6. 2017 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen bych připomenul, i přes plané Vávrovy sliby o datu vydání, že třiáčkový titul prostě pod 5 let nestlačíte, prostě to nejde a nikomu se to ještě nepodařilo. Navíc pokud by vývoj nepostihla známá tragédie a následně se stal stal otevřeným, nikdo by neměl možnost vnímat ty posuny. Buďme rádi že datum je venku, není už podstatný jestli to je prosinec 2017 nebo únor 2018.

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
10. 6. 2017 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: Jasny, heled nejde mi tak ani o to, kolik je za tim prace (to muzeme samozrejme jen spekulovat, protoze pod ruce jim nevidime), ale jen o ten prosty fakt, ze chteji-li to prodavat za plnou cenu, tak podle toho ke hre budu pristupovat a na zaklade toho si troufnu odsuzovat i jeji technickou stranku, stejne jako jsem to delal treba v pripade Andromedy :)

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
10. 6. 2017 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Počítáš to marketing+hra na obě hry?

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
10. 6. 2017 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Pravdu má, ale jeho řešení jsou občas pochybná. Kritizuje Skyrim za chování dětí v sirotčinci a ano, tenhle quest je skutečně divný. Řešení v KC: D - žádné děti tam nebudou, protože je to prý moc složité. Ehm.
Nebo si stěžuje, že na něj NPC pokřikují nesmysly, což je nepopiratelný fakt. Ale v betě KC: D tě zase nikdo ani nepozdraví a vesnice je tak hrozně tichá (věřím, že tohle snad trochu vylepší).

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
9. 6. 2017 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako simulátor k prohlídce světa tehdejší doby to bude asi dobrý no, ale jako Zaklínač to asi díru do světa neudělá. Ze záběrů tedy na mě mimo toho prostředí herně nic nezapůsobilo, že by mělo jít o nějaký trhák. Byť některé mechaniky mají komplexní a svoje fandy si najdou (šťastlivci/chudáci nejspíš pak roky neuvidí nic, co by mohlo konkurovat, asi jako s RBR v rally simulačních hrách), tak tomu nehádám kdovíjaký finanční úspěch.

Reklama
Reklama