@Ragna Rock
@Ragna Rock v laserech tancujícího dvojitého Jima Carreyho asi budu dlouho dostávat z hlavy :) Jasně, není to žádná velká kinematografie, ale na svou cílovku to funguje skvěle. A že se fakt královsky bavili. Proč ne.
Je to fakt vidět i na serverech bez modifikací, kde ten podíl PS a Xbox hráčů vůči PC hráčům bývá silně převažující pro konzolové hráče. No a do toho v experimental verzi už je skoro měsíc možnost vyzkoušet si LAV-25, BRDM-2, helikoptéry s nosníky raket a minomety, pak možnost otestovat si nově přidanou zničitelnost budov či stromů a to vše by snad již brzy mělo dorazit s updatem 1.3 všem. No a pak ještě má přijít Kolgujev.
@celoush
@Twice Myšlena byla platforma pro distribuci her na PC. Nejlogičtější bylo tu hru zkusit na EA Play Pro. Pokud si ji kupoval vždy od začátku, tak tu sérii máš na EA Play, takže při stejné ceně prostě musíš být Steam konzerva, že ji chceš zrovna tam. I nepopulární Epic store ti dá aspoň bonus na odkup další hry.
@Twice
@Twice ale taky, ruku na srdce, je Steam asi ta poslední platforma, kde dávalo smysl to kupovat. Jen pokud si opravdu PC konzerva a tak nějak mi přijde, že ti nejsou zrovna cílovkou této hry.
@celoush
@Twice Myšlena byla platforma pro distribuci her na PC. Nejlogičtější bylo tu hru zkusit na EA Play Pro. Pokud si ji kupoval vždy od začátku, tak tu sérii máš na EA Play, takže při stejné ceně prostě musíš být Steam konzerva, že ji chceš zrovna tam. I nepopulární Epic store ti dá aspoň bonus na odkup další hry.
Tak já hlásím, že tento rozhovor mi přišel fajn a sic Bejka znám a sem tam sleduju, tak jsem se dozvěděl pár věcí, co jsem netušil. No a s hPodem ani po nevím kolika letech stále nekončím :)
hPod se po léta měnil a vyvíjel, takže za mne klidně chvíli zkoušejte a experimentujte a najděte si nějakou pozici, která vyhovuje jak posluchačům, tak i vám. Ale hlavně ... pokračujte. Držím palce!
Článek a pohled fajn. Teď jsem doposlouchal i hPod, kde o něm Radek mluví a upřesnil bych určitou věc. Radek tam snad, pokud si to dobře vybavuji, zmiňuje, že považuje vytvoření vlastního Workshopu a opuštění Steam Workshopu za přinejmenším nešťastný krok. Jenže i v tomto článku opomíjí celkem podstatnou věc a to, že hra vyšla i na xbox a po opuštění early access je v plánu i PS verze. Co je podstatné, interní workshop a dostupnost modifikací již teď funguje i na xboxu, což by prostě s opětovnou fixací na Steam bylo přinejmenším zbytečně komplikované. Ale jinak hru skutečně nehraje moc lidí, což je dáno nedostatkem obsahu, zmiňovanými problémy při startu a vlastně i zaměřením jen na MP. A jak se po včerejšku zdá (vydaná roadmap), do podzimu se to asi moc nezlepší.