Zpět na článek

Diskuze: Kingdom Come: Deliverance – dojmy z E3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: Šlo mi o celý ten realistický a logický sled událostí.

Kubaxx
Kubaxx
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dnes hraní KDC na kanále RaderCZ od 18:00 E3 build
https://www.twitch.tv/radercz

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: ... z nichž čtyři se budou tvářit drsně a jeden bude bojovat, tak jako v každé hře (ASSASIN´S POO) ? Nebo to bude jinak ?

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 06:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@udh: To já si zase v každé hře chci aspoň trochu zabojovat, pokud není příběhově silná natolik, že příběh táhne sám o sobě, což by mohl být, jak jsem psal, u openworldu problém.
Je velký rozdíl mezi reálným zasazením a realistickou herní náplní- to první vždycky uvítám (mám radši hry bez monster a podobných nesmyslů), to druhé zcela upřímně nenávidím (hardcore hry jako ArmA prostě nejsou pro mě, nebaví mě, ani je nezvládám hrát).
Ohledně Battlefieldu 1 souhlasím, to byla fakt špatná hra, na druhou stranu čekat v ní u Verdunu půl roku v zákopu by byla možná ještě horší varianta.
PS. O Skyrimu se vůbec nezmiňuju, ani jsem ho nehrál, tak nemůžu chválit, ani kritizovat.

Pozastavený účet
Pozastavený účet
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mejthyas: Špatně, Skyrim nesnáší, Oblivion také. :D
Jestli chce hrát fantasy hry, budiž, ale ať nepronáší hlouposti ála simulátor není hra.To už je trefené.
Samozřejmě, že je.Definice hry nemá s tímto nic společného.

Mart9@tiscali.cz
Mart9@tiscali.cz
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_Gabriel: Já mám u simulátorů problém s tím, že se z nich obvykle stane práce. Typické příklady jsou Football manager nebo Truck Simulator. Nachvilku dobrý (FM i na dýl), ale jakmile z toho začnu cítit, že tu hru nehraju, ale pracuju jí, tak od ní rychle pryč. FMko se mi takhle dost zhnusilo, i když jsem tam během krátké doby odehrál 350 hodin.

Naštěstí Kingdom Come bude stále víc hra než nějaký simulátor. :)

udh
udh
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_Gabriel: A já to mám zase naopak :) ja radši něco uvěřitelnýho ,ale co si prožít v reálném životě nemůžu .Škoda že takových her moc není... takže Kingdom come jasná volba

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_Gabriel: Někdy trochu valím oči, co se tu objevuje za názory... :)

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Jasně, obrněnce bych bral spíš jako bossy. Taky snad nebudou moc častí. Soubojů samozřejmě nebude tolik, ale pokud zaberou podobný poměr času, tak bude zle.

Mejthyas
Mejthyas
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: Nemyslim si , že bude boj otravný , nebo nějak výrazně těžký ....jenom bude prostě nudnější a hlavně bude naprosto strašně vypadat .....Například zde několikrát zmiňovaný For Honor to s animacemi pohybu a boje zvládl za mě na jedničku (i když ve spoustě jiných věcí zas na pětku :-) )

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
29. 6. 2017 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: Jo jo... mě asi nejvíc irituje ta nenavazující, prkenná animace... Je prostě strašně znát, že ve hře je směrová "růžice" a prakticky jde o to trefit vybraný směr na "kompasu" při bránění nebo naopak při odkrytém místě. Vypadá to skutečně jako kompas - sever, severozápad, západ, jihozápad atd. Největší "sranda" je, že nenáviděný a nerealistický ubi s For Honor to podle mého názoru zvládnul mnohem přirozeněji. To ale neznamená, že to nebude v případě KC hratelné, dynamické, zábavné atd. Mě osobně se to zatím nelíbí jen pro oko. Předpokládám, že až se člověk vše pořádně nadrtí (a la Dark Souls), že to zadistiučinění bude obrovské.

Mejthyas
Mejthyas
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 07:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sstrider:
Ohledně tý poznámky o Armě ...tak ano ...přesně takové to bude :-D Spousta lidí co dělala hry jako Arma dělá i na tomhle.
A je to poznat ..... od popobíhání jednotek po poli s jejich bezduchejma ksichtama a tupejma pohybama jak robůtci.... po strašnou optimalizaci a nepřirozený animace , či spíš animace nepasujou na správný místo ve správný čas.
Je toho hodně ....
Mě na hře sere asi nejvíc věcí ohledně souboje
Jmenovitě : Systém není moc určenej na boj s více protivníkama ....proto ubránit se dvoum a více působí dost prkeně.
Potom je samotný boj dost zpomalený (ale to vývojáři předem říkali ....že bylo nutné boj zpomalit oproti realitě aby si přišli na své i mainstreamový hráči)
Další například animace při práci nohou (nebo spíš nepráci) - přijde mi dost vtipný vidět postavy v určitém bojovém postoji , kdy horní trup je statický ....defacto se ani o milimetr nepohne ...a do toho úplně jiná animace genericky pochodujících nožiček.
Pokud s těma šermířskejma mistrama aspoň chvíli mluvili ...tak vědí , že při souboji se používá "stepování" ....kdy člověk nepochoduje dopředu , dozadu atd .....ale poposunuje se noha k noze aby neztratil rovnováhu.
Je toho mraky a nechci tu vypisovat další seznam ...tohle mě asi na hře sere nejvíc ...
Jo a taky občas podivná AI (ale na to už jsem byl v armě zvyklej)
Jako že například pálíš šípy do týpka ....a on se ani nebrání štítem a jenom se k tobě pomalu přibližuje.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_Gabriel: A navíc, i když jseš arcimág, mágové v jiných městech tě posílají do akademie :-) Mimochodem, třeba v Daggerfallu jsi snad ani jedno kouzlo nemusel použít, aby ses stal arcimágem, ale tam si s tím šlo dost dobře hrát, takže byla škoda to vynechat. Ve Skyrimu mi magie nechyběla, vystačil jsem si s lukem.

Pokud jde o účesy, tak myslím, že se nosily spíš delší vlasy. Ale to mám spíš z obrazů panovníků a vyšších šlechticů. Prostý lid a nižší šlechta možná volili praktičtější kratší sestřih. Raději do toho nebudu moc šťourat, Vávra snad ví, co dělá. Mám tak nějak zažitou představu pážete s účesem "podle hrnce", ale to budu mít možná z nějakého filmu, který to moc neřešil.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_Gabriel: Ve středověkých účesech se fakt nevyznám :D

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: to je prave asi presne ono - na jednu stranu teda je to zpracovano verne a je videt, ze to neni machani mecem padni komu padni, tudiz opatrnost je na miste. Ale vzhledem k poctu vydrzi zasahu mi prijde, ze to vlastne spolu nefunguje. Bud udelate souboj vice akcni, jako treba Zaklinac nebo For Honor, kde Vas par ran nezabije a vypada to efektne, nebo souboje hodne rozvazne, a kazda rana vedle nebo zasah znamena hodne, treba Dark Souls.

U KCD mi to prijde presne proti sobe - souboje opatrne, ale s vydrzi takovych zasahu, ze to je nudne - vesmes to na mne pusobi spise nejakym upizlanim soka a nejak to ve mne nevyvolava zadostiucineni ze jsem ho porazil.

A k tomu prvku nahody, no, uz vidim, jak se nekdo vypravi cestou lucistnika a bude tam nejake RNG ktere bude hazet miss shots i stojicimu protivnikovi o dva metry zady ke mne, to bude panecku sranda.

Kazdopadne, porad je to beta, neni to hotove - jeste by se na tom dalo zamakat a mozna treba souboje udelat vice sviznejsi. Chapu, pro fajnsmekry dobry, ale takhle uz ted vim, ze mne to bavit nebude, bohuzel. A to jsem fanda Dark Souls, Nioh, Zaklinace a na vsech mne souboje bavily, ale byly spravne pojaty. I v tom For Honor to bylo super, tam to bylo zabite zase jinak.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot: Pak dej vědět, jak jsi dopadl. Kdysi jsem měl podobné touhy, ale lenost zvítězila, tak jsem jen teoretik.
Podle mě je to zpracované celkem realisticky, jen z logických důvodů trochu osekaně (což třeba vylepší). Problém je hlavně v tom, že šerm, ve kterém jde o život je v principu hodně opatrný a proto celkem zdlouhavý a nepříliš zábavný. Vávrovi hoši to navíc podtrhli tím, že postavy vydrží docela dost zásahů bez toho, aby se viditelně zhoršila jejich akceschopnost (což je hodně nerealistické). Tohle má podchycené třeba ARMA - trefí tě do ruky, přežiješ, ale mířidla se ti třepou tak, že nic netrefíš. Nebo do nohy a můžeš se akorát plazit. Pro RPG by to bylo příliš drsné, ale nějaký vliv by zranění mít měla. Kurňa, vždyť i stařičký Dungeon Master s tím nějak operoval.

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 06:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: Adventury si čas od času rád zahraju, ale tam skutečně člověka táhne příběh (což by mohl být u openworldu problém, navíc zkrátka o příběhu Kingdom Come nic nevíme) a dost často bývá hratelnost adventur založená na logických problémech, což tady předpokládám nebude, tohle adventura není.
Ano, vím, že existují hry založené na stealthovém postupu, ale dokonce i v takovém Splinter Celu nepřátele raději zastřelím, než abych je obcházel (což asi, pravda, dělá málokdo).
Ale také předpokládám, že je dobře když sem napíšou lidi napříč celým herním spekterm, a ne jen skalní fandové. Já sice nemám nějak zvlášť v oblibě RPG hry, ale třeba takový Deus Ex nebo Zaklínač patří mezi moje nejoblíbenější série, protože jsou to zkrátka tak dobré hry, že se přes ty RPG prvky přenesu.
A já bych i Vávrovi přál, aby se zařadil po bok těchto velikánů, jen to zatím podle ukázek nevypadá, toť vše.
Ale byl bych rád, kdyby sem napsal i někdo, kdo hrál/hraje betu, ukázku už jsme viděli všichni.

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 06:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kluci, ja teda vetrim desny pruser. Ty souboje jsou absolutne nudne, nic co by mne na nich bavilo. Spise to vypada jak kdyz se kluci na larpu rezou klackama nez bitva. Chapu ze to chteji real, ale je to suche jak krovi v parnem lete. Hmm a tady by ten system soubojovy z FOR HONORU byl sakra dobry, hlavne mam pocit, ze ani ti lidi co delaji tyhle videa, neumi ty souboje moc ovladat. Chapu, ze tuna veci ve hre je super, ale tohle je proste oser. Prece jenom, je to hra o rytirich, ne o alchymistovi co chodi po horach a hleda rubedo a ignium.

@Mejthyas: Hmm, tak zrovna zacit treba s sermem je u nas celkem obvykla vec :)

udh
udh
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 03:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot: Tak souboje je posledni co mě na ty hře zajímá... A horší úkoly než ve skyrimu? To snad už ani nejde. A příběh byla hrozná slátanina pro náctiletý tak akorat...
PS: Simulátor a hra která je založená na realitě je rozdíl .Třeba jako když Dice sprznilo první světovou že se mi chtělo blejt...

Mejthyas
Mejthyas
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_Gabriel: A právě pro tebe chlapče jsou stvořené hry typu Elder Scrolls a jiné :-) Né že bych je tím hejtoval ...na Oblivionu a Skyrimu jsem strávil hezkých pár hodin.

Nicméně her s realitou úrovně nula je na rozdávání ...proto si úžívám každé hry která má minimálně pokus o to se realitě přiblížit ..... je to prostě o tom že si vyzkoušíš něco co by jsi v normálním životě jen tak dělat nemohl .....ať už se jedná o pilotování letadla ...jízdě v tanku ....nebo boji na život a na smrt s chladnou čepelí.
V tom je podle mě ta nádherná stránka všech simulátorů a hard core her ...Ten pocit dělat něco co se může stát ...ale víš že to prostě jen tak na ulici neuděláš :-)

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: O to právě jde. Překlopit se ze stavu vykydlí mě za pět sekund do stavu vykydlím jich pět za sekundu. Pokud s tím v KC:D něco neprovedou, tak to bude maximálně tak překlopení z užužlá mě za minutu do užužlám ho za minutu (navíc přes pětiminutové skororemízy), což mi moc dobré nepřipadá. Ne, že bych si něčím podobným neprošel i v Dark Souls, ale tam jde většinou o bossy a to je jiná kategorie než tuctový bandita. Nebo jsem ještě neměl dostatečnou úroveň a vybavení.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono to nakonec možná dopadne jako Planescape: Torment. Boj vyloženě otravný a vyzývající hráče k hledání obezliček, jak se s ním vypořádat ne úplně fér způsobem na jedné straně. Na druhé straně pak úžasně vypadající prostředí, zajímavé a provázané questy a skvěle napsané dialogy. Tedy spíš adventura, do které někdo trochu násilně narouboval i boj. Oproti P:T to ovšem bude trpět menší rozmanitostí prostředí a postav. Budiž, za mě OK. Za zahrání to určitě stát bude, ale k dokonalosti to bude mít daleko.

@Corvus von Corax: Hmm, ne. V Dark Souls, když to umíš, probíháš bojovou vřavou jako nůž máslem. To je to, co poskytuje to zadostiučinění. Tady to bude hodně drhnout, pokud něco opravdu zásadního neprovedou s vyvážením a plynulostí.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_Gabriel: Je pravda, že Oblivion je po mnoho stránkách lepší, než Skyrim, akorát ten combat je tam ještě větší tragédie, než ve Skyrimu. Zase za mága je to mnohem větší sranda, stejně jako v Morrowindu si tam jde uklohnit dobré kombinace efektů, zatímco ve Skyrimu je to jenom o tom, vynulovat enchanty spotřebu a spamovat jedno trapné kouzlo pořád dokola.

Ale stejně mám nejradši Morrowind, ta hra jde tak krásně rozbít, jednou jsem si hrál s alchymií a udělal jsem si potiony na zvedání inteligence a regen many co měly trvání v řádu stovek let :D

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
29. 6. 2017 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: tady to je ten problém "udělat lépe a zároveň a uvěřitelně" chápu jejich snahu o realističnost, ale museli vědět že budou muset udělat změny aby hráč mohl reagovat, muselo jim dojít že to bude vypadat tak jak to vypadá a proč se pak teda snažit o realističnost když vím že to stejně realistický nebude, v tenhle moment je celá ta Vávrova realističnost jen jedno velký PR.

spoock
spoock
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 07:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, souboje mě taky serou a nebude to zřejmě styl, který ve hře budu preferovat, já pevně doufám, že mají dobře vyřešený stealth a ukecávání. Doufám, že ve hře se půjde vyhnout většině bojů. Je to celkem škoda, že si na tom dávají tolik práce a výsledek je meh. Do vydání ještě můžou lecos vylepšit, ale čas se krátí. Už v betě byla krajina parádní, asi nejlepší věc na hře bude grafika, zbytek asi bude chtít doupravit v případném pokračování. Jen se těším, jak bude Dan prskat, že lidi budou hejtovat ještě dost.

Reklama
Reklama