Zpět na článek

Diskuze: Jason VandenBerghe opouští Ubisoft

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pozastavený účet
Pozastavený účet
Level 1 Level 1
12. 7. 2017 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Musím souhlasit, na E3 2015 bylo For Honor s jeho vystoupením opravdu zajímavé, jelikož For Honor je jedna z mála posledních IP, které se Ubisoft nesnaží spojit stejnými prvky jako dron, stealth, parkour...Pokud stojí za FC3, tak je to jedině dobře.

g2664065@trbvm.com
g2664065@trbvm.com
Level 1 Level 1
12. 7. 2017 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže takové to, po neúspěchu vyhodíme/"uděláme podmínky pro rozvoj", PR nebo tvůrce. No jasně že tvůrce, ti neúspěch kvůli PR nesou těžce a třeba ještě odejdou sami, PR přeci právě pracuje na Skull and Bones.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
12. 7. 2017 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud mám soudit podle jeho přednášek, řekl bych, že je to velmi zajímavý a velmi chytrý herní designér. Stojí za skvěle vymyšleným Far Cry 3 (ústup od realizmu dvojky, k něčí radosti a k něčí zlosti). Stojí za designem Red Steel 2, kterému vdechl nový život po příšerné jedničce, která vykazovala všechny špatné znaky launch-titulu. A z téhle hry asi bylo i hodně čerpáno při designu For Honour -- myslím, že si nikdo nestěžoval, že by tam byl špatně vymyšlený systém boje.

Reklama
Reklama